دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بانک مردم ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۴

آمریکا از دلار به عنوان سلاح استفاده می کند

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: اقتصاددان و تحلیلگر برجسته آمریکایی طی اظهاراتی تأکید کرد که دولت این کشور از دلار به عنوان یک وسیله مبادله یا ذخیره ارزش استفاده نمی کند، بلکه آن را به یک سلاح تبدیل کرده است. به گزارش بانک مردم و به نقل از تسنیم، جفری ساکس، اقتصاددان و تحلیلگر برجسته آمریکایی طی اظهاراتی تأکید کرد که دولت این کشور از دلار به عنوان یک وسیله مبادله یا ذخیره ارزش استفاده نمی کند، بلکه آن را به یک سلاح تبدیل کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)