سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شهرآٰرا نیوز ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۰

پزشکیان: مدیران باید آستین خود را بالا بزنند

رئیس جمهور گفت: همه مدیران باید آستین خود را بالا بزنند، ما نیز در ساختن مدرسه برای دانش آموزان مناطق محروم از کارگری کردن هم ابایی نداریم و اگر چنین نگاهی در مدیران ما نهادینه شود کار های بسیار بزرگی رقم خواهد خورد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)