استاندار قم: لزوم تقویت بهره وری و آسیب شناسی مستمر عملکرد دستگاه ها
سایر منابع:
سایر خبرها
پیگیری مشکلات کمربندی شهید سلیمانی و وضعیت فاضلاب شهر قم توسط استاندار در سازمان برنامه و بودجه کشور
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اکبر بهنام جو استاندار قم به همراه مجتبی ملک نژاد مشاور استاندار و رئیس دفتر استانداری قم در تهران و شاکر آرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، روز گذشته با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، با چند تن از مدیران و کارشناسان این سازمان درباره پروژه های استان گفت و گو و تبادل نظر کردند. در این دیدارها، بهنام جو با رئیس امور راه، ترابری و
بیمارستان خاتم قم ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری سلامت کشور را دارد
اکبر بهنام جو استاندار قم امروز 6 خرداد در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ بیمارستان خاتم در منطقه پردیسان قم، با اشاره به وسعت 100 هکتاری پروژه و اشتغال 1700 نفر در حال حاضر، اظهار کرد: پروژه بیمارستان خاتم به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی کشور، یکی از طرح های راهبردی استان در حوزه سلامت است که پس از بهره برداری کامل، زمینه اشتغال مستقیم بیش از 5 هزار نفر را فراهم خواهد کرد. وی افزود: در
تحول تولید انرژی پاک در گلستان
از تمام دستگاه های اجرایی خواست در این مسیر همکاری کامل داشته باشند. عملیات اجرایی احداث این نیروگاه ها در قالب مدل تولید در توزیع به صورت هم زمان در پنج استان گلستان، آذربایجان شرقی، فارس، بوشهر و جزیره کیش با مجموع ظرفیت 297 مگاوات آغاز شد. هدف اصلی از اجرای این پروژه ها، بهره برداری سریع از نیروگاه ها پیش از پیک مصرف برق تابستان 1404 و کاهش ناترازی انرژی برق در کشور است
مسئولان قضایی استان قم به مشکلات 97 مراجعه کننده رسیدگی کردند
قوه قضائیه و با هدف ارتقای دسترسی مردم به مسؤولین قضایی در دستگاه قضائی استان قم به صورت مستمر برگزار شده و تاکنون هزاران پرونده از این طریق مورد بررسی قرار گرفته اند. همچنین برگزاری جلسات مردمی در دستگاه قضایی نشان دهنده عزم عدلیه برای شفاف سازی، پاسخگویی و افزایش اعتماد عمومی است و انتظار می رود با تداوم چنین برنامه هایی، شاهد کاهش اطاله دادرسی و بهبود عملکرد سیستم قضایی باشیم. انتهای پیام/
استاندار: بهره برداری از ظرفیت های مرز مهران اولویت توسعه ایلام است
تواند تحولی جدی در اقتصاد منطقه ایجاد کند. استاندار ایلام همچنین با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی و بهره برداری از پتانسیل انرژی خورشیدی استان، تصریح کرد: امروز کشور نیازمند مدیریت مصرف انرژی است و باید از ظرفیت بالای خورشید در مناطق مختلف استان، به ویژه مهران، بهره مند شویم تا مشکلات کنونی این حوزه کاهش یابد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه حل مشکلات
اراده جدی راه آهن برای تحقق برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت در حوزه حمل و نقل ریلی
به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم غلامحسین کریمی مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد شرکت راه آهن ج.ا.ا که شامگاه روز دوشنبه در مراسم سالگرد شهدای خدمت در استانداری قم به میزبانی اکبر بهنام جو استاندار قم و با حضور مدیران ارشد استانی و لشکری،حضرت آیت الله حسینی بوشهری ،دکتر سید هاشمی و خانواده شهید مالک رحمتی حضور داشتند با اشاره به ویژگی های بارز شهدای خدمت
کاهش 70 درصدی سرقت تجهیزات شبکه برق در قم
ضرورت تداوم اقدام های هماهنگ برای پیشگیری از سرقت و حفظ پایداری شبکه برق تاکید کرد. در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت در استان قم که به ریاست اکبر بهنام جو استاندار قم و با حضور سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم، بقایی فرماندار قم، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان و همچنین محمدباقر رشاد مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق قم برگزار شد، آخرین اقدام ها در حوزه پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق بررسی شد.
تجلیل استاندار قم از صبر و استقامت پدر و مادر شهیدان شاملوئیان
به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛ مرکز قم، اکبر بهنام جو استاندار قم در دیدار پدر شهیدان علی محمد و محمود شاملوئیان، یاد و خاطره فرزندان شهید این خانواده را گرامی داشت و از خانواده های شهدا، به عنوان الگویی درخشان برای نسل امروز یاد کرد. احمدعلی شاملوئیان، پدر این دو شهید والامقام در این دیدار، بر ضرورت حفظ و انتقال ارزش های انقلاب و دفاع از امنیت کشور به نسل های آینده تأکید کرد و گفت: خون
هنر مسعود ؛ نکوداشتی برای استاد نجابتی
علمیه کشور را قرائت کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد جمکران و مهندس اکبر بهنام جو استاندار قم از دیگر سخنرانان این مراسم بودند ارج نامه حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی و اهداء جوایز پایان بخش مراسم خواهد بود. نرگس حسین مردی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد کلی نخبگان نیز در این مراسم حضور داشت. انتهای پیام
اهدای ارج نامه قائم مقام بنیاد ملی نخبگان به هنرمند و گرافیست برجسته کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، در بخشی از آئین بزرگداشت استاد مسعود نجابتی سرآمد هنری و گرافیست برجسته کشور که با حضور اکبر بهنام جو استاندار قم، نرگس حسین مردی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر شهر قم برگزار شد، ارج نامه سعید خدایگان قائم مقام بنیاد ملی نخبگان به استاد مسعود نجابتی اهدا شد. متن ارج نامه بدین شرح است
تخصیص 5 هزار تن جو مدت دار به خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در پی پیگیری های مستمر استاندار در خصوص تأمین نهاده های دامی مدت دار جلسه ای با دکتر سلامی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد که در این نشست با توجه به اهمیت تأمین نهاده مورد نیاز دامداران و عشایر استان، شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تخصیص 5 هزار تن جو مدت دار سه ماهه موافقت کرد. اکبری افزود
استاندار خراسان شمالی در قرارگاه رصد مصرف برق: اولویت، تأمین پایدار برق برای مردم، صنایع و کشاورزی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، نوری با اشاره به روند افزایشی مصرف برق در پی گرم شدن زودهنگام هوا، خواستار عبور هوشمندانه از شرایط احتمالی بحرانی شد و افزود: با مدیریت منابع، همکاری همه جانبه دستگاه ها و بازگشت تدریجی نیروگاه ها به مدار، شرایط به زودی بهبود خواهد یافت. نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: باید مردم در جریان اقدامات و تصمیمات قرار گیرند؛ پنهان کاری در مدیریت انرژی نه
اراضی پیرامون دریاچه نمک قم، کانون فعال گرد و غبار
فعال گرد و غبار تبدیل شده اند. وی با اشاره به قانون حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب های کشور، تخریب غیرقابل جبران تالاب ها را ممنوع دانست و گفت: واحد صنعتی بهره بردار بر خلاف ضوابط زیست محیطی اقدام به حفر ترانشه در دریاچه و برداشت شورابه کرده که مغایر با قوانین زیست محیطی است. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم و همکاری سازمان
گامی مؤثر برای تحول نظام اداری استان فارس با تأکید بر هم افزایی علمی و معنوی
اعلام داشت. وی افزود: دفتر تحول اداری این معاونت، که مسئولیت حوزه پژوهش را نیز بر عهده دارد، آماده بهره گیری از نتایج طرح های پژوهشی و بهره مندی از نظرات و رهنمودهای امام جمعه محترم را دارد. در ادامه این دیدار صمیمانه، معاون استاندار با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط مردم با دستگاه های اجرایی، از انجام بازرسی هایی در حوزه میز خدمت و نحوه پاسخ گویی به ارباب رجوع در ادارات استان خبر داد و
لزوم تقویت بهره وری و آسیب شناسی مستمر عملکرد دستگاه ها
استاندار قم، در جلسه شورای راهبری تحول اداری استان که امروز سوم خرداد در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، بر لزوم رویکردی متمرکز و برنامه محور در زمینه تحول اداری و افزایش بهره وری دستگاه های اجرایی تأکید کرد. اکبر بهنام جو با اشاره به اینکه بخشی از برنامه های اداری بصورت روتین از سوی دستگاه ها دنبال می شود، افزود: در حوزه تحول اداری نیازمند اقداماتی مستقل، دقیق و هدفمندیم
1560 خانواده قمی زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان
حمایت های انجمن حمایت از زندانیان است. در این جلسه بیش از 70 خانواده زندانی با استاندار و مسئولان استان دیدار و گفت و گو کردند که آزادی مشروط، رای باز و وام های اشتغال از مهم ترین دغدغه های مطرح شده این خانواده ها بود. منبع:خبرگزاری صداوسیمای قم
تاکید بر مشارکت عمومی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
رئیس کمیته فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی محیطی سومین کنگره ملی شهدای استان قم بر مشارکت عمومی تمامی دستگاه ها، اقشار و گروه ها برای تحول در چهره شهر در مدت باقی مانده تا سومین کنگره ملی شهدای استان قم تاکید کرد. به گزارش پردیسان آنلاین، جلسه کمیته فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی محیطی سومین کنگره ملی شهدای استان قم با حضور دبیر سومین کنگره ملی شهدای استان قم، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم، معاون فرهنگی سپاه استان قم و دیگر اعضای کمیته برگزار شد.
نقش آفرینی خیرین، محور تحول در نظام سلامت استان
به ویژه در حوزه سلامت نقش آفرینی می کنند. بهنام جو مشارکت خیرین در ساخت بیمارستان ها، مراکز درمانی، مدارس و همچنین نقش مؤثر آنان در مدیریت بحران هایی مانند کرونا را نشانه ای از توان و همت والای مردم قم دانست. وی همچنین با تأکید بر لزوم ساماندهی اقدامات خیرین، پیشنهاد تشکیل کمیته های راهبردی سلامت و تمرکز بر مقوله پیشگیری را مطرح کرد و افزود: پیشگیری، هزینه کمتر و اثربخشی
تأکید آیت الله سعیدی بر صرفه جویی در مصرف انرژی
و از نهادهایی چون حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد امام حسن عسکری (ع) و استانداری قم که در روزهای اخیر موفق به کاهش چشمگیر مصرف انرژی شده اند، تقدیر کرد. استاندار قم در حاشیه این مراسم تصریح کرد: صرفه جویی تنها یک اقدام موقتی نیست، بلکه باید به فرهنگ عمومی و یک رفتار دائمی تبدیل شود و نماز جمعه با توجه به جایگاه خود می تواند آغازگر این مسیر باشد.
حسینی جو: تحول در شیوه مدیریت سواحل استان در دستور کار قرار دارد
برنامه ریزی های مرتبط است. مسئولیت سازی در مدیریت سواحل با همکاری همه دستگاه های اجرایی، تحت هدایت فرمانداران انجام خواهد شد. وی همچنین با اشاره به لزوم تحول در مدیریت سواحل، تصریح کرد: با تأکید استاندار، تغییر در شیوه مدیریت و نظارت بر سواحل در دستور کار قرار دارد. تجهیز سواحل استان با امکانات جدید و به روز، به ویژه تجهیزاتی که در عملیات نجات غریق نقش مؤثری دارند، از جمله اقدامات ضروری است.
اجرای طرح محله محور صرفه جویی برق در قم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر بهنام جو، استاندار قم، عصر امروز در پنجمین جلسه کمیته مدیریت مصرف انرژی استان با اشاره به لزوم تغییر الگوی مصرف انرژی در استان گفت: با همکاری صدا و سیما و سایر دستگاه ها، باید فرهنگ صرفه جویی را به شکل میدانی و مردمی نهادینه کنیم. وی با اشاره به احداث نیروگاه های خورشیدی در کشور و استان قم افزود: تا امروز برای 2600 مگاوات ظرفیت نیروگاه خورشیدی در
طی افق دو ساله به طور کامل از بحران قطع برق در قم خداحافظی خواهیم کرد
کرد: در صورت دستیابی به این هدف، دیگر شاهد قطع برق در حوزه های مسکونی و تولیدی نخواهیم بود. وی همچنین از تجربه موفق صرفه جویی در ادارات و نهادهای اجرایی استان سخن گفت و افزود: در بسیاری از ادارات از جمله استانداری قم، آستان مقدس جمکران و سایر دستگاه ها، اقدامات عملی نظیر کاهش روشنایی، خاموش کردن تجهیزات غیرضروری و تنظیم دمای اتاق ها روی 26 درجه، به اجرا درآمده و همراهی جدی در این خصوص
اقامه نماز جماعت استاندار و مسئولین آموزش و پرورش با اقتدا به دانش آموز نخبه استان قم
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، اکبر بهنام جو استاندار قم در این دیدار با اشاره به حمایت از نخبگان استان خاطر نشان کرد: در مسیر حمایت از نخبگان و مدال آوران علمی، ضمن بهره مندی از حمایت سرمایه گذاران در تامین تجهیزات و امکانات مدارس و مراکز علمی، از تمام توان و ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد. وی با اشاره به آمادگی این دانش آموز برای حضور در رقابت
هشدار استاندار قم به ادارات پرمصرف برق؛ قطع تا تعهد کتبی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، اکبر بهنام جو در جلسه کمیته مدیریت مصرف انرژی استان قم که در سالن شهید زین الدین شرکت توزیع نیروی برق استان قم برگزار شد، بر لزوم صرفه جویی جدی در مصرف برق در همه بخش ها به ویژه ادارات تأکید کرد و از برخورد قاطع با نهادهای متخلف خبر داد. مهندس بهنامجو با هشدار نسبت به قطع برق ادارات پرمصرف گفت: اداراتی که برق آنها به دلیل مصرف بالا قطع می شود
آزادسازی خرمشهر نتیجه یک جریان الهی مبتنی بر اتحاد، مقاومت و ایثار بود
به گزارش دفاع پرس از قم، اکبر بهنام جو استاندار قم امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان قم در نخستین روز از هفته مقاومت و پیروزی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر پس از 578 روز اشغال، به دست رزمندگان اسلام و با یاری خداوند متعال آزاد شد. بهنام جو ادامه داد: خرمشهر نمادی از مقاومت، اتحاد و ایثار است و با تکیه بر همین ارزش ها می
تأکید بر محوریت کودکان و جوانان در توسعه محلات شهری قم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر بهنام جو امروز در حاشیه بازدید از محله اسماعیل آباد قم، ضمن گفت وگو با اهالی و مسئولان محلی، بر ضرورت استمرار حضور میدانی مسئولان در محلات مختلف تأکید و گفت: برنامه ما این است که در زمان های مختلف شبانه روز به محلات سر بزنیم و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم. وی با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم با مسئولان محلات و شهرداری های مناطق، افزود: در این بازدیدها
با تاسی از فتح خرمشهر باید در جنگ های اقتصادی و فرهنگی، سنگرهای بزرگ را فتح کنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بهنام جو استاندار قم در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم در سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهارداشت: شهدای سوم خرداد در تبعیت از رهبری عزیز انقلاب توانستند فتح الفتوحی انجام داده و خرمشهر را از تصرف اشغالگران بعثی آزاد کنند. استاندار قم گفت: خرمشهری که امام رحمت الله علیه از آن به عنوان نماد مقاومت یاد کرده و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، لشکریان
استاندار قم: خرمشهر تنها یک شهر نبود بلکه مکتب مقاومت بود
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اکبر بهنام جو استاندار قم صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح قم که به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر پس از 578 روز اشغال، به دست رزمندگان اسلام و با عنایت الهی آزاد شد؛ شهری که امام خمینی (ره) آن را نماد ایستادگی خواندند و فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد. وی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر
تحول فرهنگی تهران با بهره گیری از فناوری و مشارکت عمومی محقق می شود
به کاهش فشار بر زیرساخت ها منجر شود، این موضوع در بیانات مقام معظم رهبری نیز مورد تأکید قرار گرفته و نیازمند پیگیری میدانی است. وی با اشاره به همکاری خوب برخی دستگاه ها مانند پلیس در ارائه داده ها و تحلیل های میدانی، خاطرنشان کرد: این اطلاعات، سرمایه ارزشمندی برای تصمیم گیری دقیق تر هستند و باید به تدوین برنامه های اجرایی مؤثر منتهی شوند. استاندار تهران همچنین خواستار حضور
فرهنگ سازی رسانه ها در مصرف بهینه انرژی مصداق جهاد تبیین است
استفاده از منابع تجدیدپذیر هستند، یادآور شد که در شرایط ناترازی انرژی، باید با برنامه ریزی و اقدام موثر، شاهد کاهش فشار بر شبکه برق باشیم و تجهیز ساختمان های اداری به پنل های خورشیدی و بهره گیری از انرژی های نو از الزام های جدی استان است. استاندار ایلام با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی باید برنامه عملی برای کاهش مصرف برق تهیه و ارائه کنند، افزود: دستگاه هایی که در زمینه انرژی های تجدیدپذیر