پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
وزارت کشور ۱۴۰۴/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۰

استاندار قم: لزوم تقویت بهره وری و آسیب شناسی مستمر عملکرد دستگاه ها

اکبر بهنام جو، استاندار قم، در جلسه شورای راهبری تحول اداری استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، بر لزوم رویکردی متمرکز و برنامه محور در زمینه تحول اداری و افزایش بهره وری دستگاه های اجرایی تأکید کرد ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)