پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۱

اعتراض صنفی واردکنندگان رایانه به تاخیر در تخصیص ارز

به گزارش ایران اکونومیست، در جلسه امروز دوشنبه (5خردادماه) که در اتاق اصناف تهران برگزار شد، محمد فرجی رئیس اتحادیه اظهار کرد: ما در آی تی چیزی تحت عنوان تولید نداریم. هرکسی که می گوید تولید را در آی تی می تواند رونق دهد یک حرف رویایی می زند. حتی کارخانه های تولیدی هم قطعات خود را از کشورهای مختلف وارد می کنند. لذا این شکل تخصیص ارز به آی تی مانند بقیه صنوف و به شکل زمان مند فقط منجر به افزایش قاچاق لپتاپ به داخل کشور می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)