با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان برگزار گردید
سایر منابع:
سایر خبرها
افتتاح 28 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در شهرستان نیشابور با اعتبار 42 میلیارد ریال
به گزارش خبرنگار شورا تریبون ، به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان نیشابور، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، سید یحیی سلیمانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، بخشدار سرولایت و جمعی از مدیران شهرستان، 28 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس 5 کیلو واتی به صورت متمرکز در روستای طالبی بخش سرولایت افتتاح شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر 42
افتتاح و بهره برداری از محور فرعی چیروئیه – بندرمقام به طول 11 کیلومتر
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، در آیینی رسمی و با حضور مسئولان شهرستان بندرلنگه، محور فرعی چیروئیه – بندرمقام افتتاح و به بهره برداری رسید. این مراسم همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور یوسف وطن خواه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندرلنگه، فاروق رمضانی پاسلار معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرلنگه، بخشدار شیبکوه و دهیاران منطقه برگزار شد. پروژه
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای کوغان به مناسبت هفته دولت
به گزارش لنگه نیوز، صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی روستای کوغان با حضور فاروق رمضانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری بندرلنگه، حسین رحیمی بخشدار شیبکوه، رها صابری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه، جمعی از معتمدین و مسئولان محلی افتتاح شد. این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت 1900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره
افتتاح تجمیعی 77 پروژه ارتباطی و مخابراتی در ساری
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از افتتاح تجمیعی پروژه های ارتباطی و مخابراتی مرکز استان در شهرستان ساری خبر داد. به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، آیین افتتاحیه تجمیعی 77 پروژه ارتباطی و مخابراتی شهرستان ساری در آخرین روز از هفته دولت برگزار گردید. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران
افتتاح و بهره برداری از پروژه های شاخص امور برق شهرستان فریدونشهر
به گزارش پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان فریدونشهر، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شاخص امور برق شهرستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، فرماندار، بخشدار، اعضای شورا، دهیاران، مدیران ادارات و کارکنان امور برق برگزار شد. در این مراسم، 365 کیلووات نیروگاه خورشیدی خانگی و همچنین پروژه های
افتتاح پروژه های عمرانی در روستای بقم با اعتبار 650 میلیون تومان
به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ، پروژه های عمرانی در روستای بغم اردستان با هدف بهبود کیفیت زندگی ساکنان و توسعه زیرساخت های ضروری به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت و گرامیداشت هفته دولت با حضور محسن حیدری، سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان افتتاح شد. محمدتقی کیانی، بخشدار مرکزی اردستان عصر امروز در این خصوص گفت: پروژه های مذکور شامل اجرای بلوک فرش به مساحت 400 مترمربع به
افتتاح ساختمان جدید دهیاری روستای خلیل آباد بخش لطف آباد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان درگز ؛ روز شنبه مورخ 8 شهریور ماه در آخرین روز از هفته دولت، ساختمان جدید دهیاری روستای خلیل آباد از توابع بخش لطف آباد با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به مساحت 50 متر مربع، با حضور مجتبی بزم آرا فرماندار درگز، بخشدار لطف آباد و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و اهالی روستا افتتاح و به بهره برداری رسید. این پروژه با هدف تقویت مدیریت روستایی
افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن در روستاهای بخش شیبکوه فسا
مراسم بهره برداری از چندین پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فسا, با حضور مقامات و مسئولان محلی, در روستای گهراب (چاه دولت) برگزار شد. این روستا به عنوان نماینده ای از روستاهای بخش شیبکوه برای این مراسم انتخاب شده بود. در این آیین، محمدی، نماینده محترم مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان فسا به همراه معاونین مربوطه، بخشدار محترم بخش شیبکوه، دهیاران محترم منطقه و مهندس انصاری، مدیر بنیاد مسکن فسا حضور داشتند. این پروژه ها با هدف بهبود زیرساخت ها و توسعه روستایی در منطقه اجرا شده اند. ...
حماسه ی دیگر از مدیرکل حوزه استاندار زنجان/ افتتاح یک پروژه نیمه تمام + تصویر
مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار شهرستان زنجان، بخشدار مرکزی و مدیران عالی استان افتتاح شد. مهدی باقری گفت: این نوع گردشگری که به عنوان گردشگری پایدار نیز شناخته می شود، با هدف حفظ محیط زیست، فرهنگ و آداب و رسوم محلی، و ایجاد فرصت های اقتصادی برای جوامع محلی توسعه یافته است. رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زنجان افتتاح چنین پروژه هایی را گامی مهم در توسعه
افتتاح آسفالت و جدول گذاری مسیر آرامستان دهستان گلخندان
این پروژه با هدف بهسازی مسیرهای دسترسی و ایجاد سهولت در تردد اهالی و مراجعه کنندگان به گلزار شهدا و آرامستان دهستان ، به متراژ 3000 متر مربع و با اعتبار 28 میلیارد ریال اجرا گردیده و گامی مهم در ارتقای خدمات عمرانی و رفاهی روستا به شمار می رود. بخشدار بومهن در این مراسم، اجرای این پروژه را از مطالبات به حق مردم دانسته و بر تداوم خدمت رسانی در حوزه عمرانی و رفاهی روستاهای بخش بومهن تأکید کردند.
پروژه های آبرسانی 5 روستای شهرستان تالش بهره برداری شد
به گزارش گیل همتا ، به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ همزمان با آخرین روز از هفته دولت سال جاری؛ با حضور سرهنگ احمد ابراهیمی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، مارال محبوب معاون فنی و مهندسی شرکت آبفای استان، فرماندار، بخشدار، امام جمعه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی آیین افتتاح پروژه های آبرسانی به 4 روستای ترک محله آلالان، گیلک محله، بداغ محله، خانقا
اخبار هفته دولت در شهرستان کلات
اقدامات را ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بهره مندی مردم از خدمات عمومی عنوان نمود. #کلات افتتاح پنج پروژه عمرانی زاوین و چنار پنج پروژه عمرانی با اعتبار 13 میلیارد تومان در شهرهای زاوین و چنار افتتاح شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهندس ابوالفتح لشگری فرماندار شهرستان کلات در مراسم افتتاح این پروژه ها از خدمات شهرداران و شوراهای اسلامی قدردانی
همزمان با گرامیداشت هفته دولت؛ تعدادی از پروژه های مخابراتی شهرستان چناران به بهره برداری رسید
در چهار چوب برنامه های گرامیداشت هفته دولت و در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی و تحقق عدالت دیجیتال در مناطق روستایی و شهری، تعدادی از پروژه های مخابراتی شامل فیبرها و پست های نوری در شهرستان چناران، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی، این مراسم که با حضور فرماندار و معاونین شهرستان، امام جمعه معزز، بخشدار و دیگر مدیران دستگاه
همزمان با هفته دولت,23 هزار مترمربع پروژه بزرگ آسفالت ریزی معابر روستایی شهرستان بهشهر افتتاح وبه بهره ...
مراسم افتتاحییه پروژه های عمرانی بنیادمسکن درشهرستان بهشهر با حضورمهندس حامدی فرماندار بهشهر و سایر مسئولین به صورت متمرکز درروستای نمک چال برگزار شد. همزمان با هفته دولت،23 هزار مترمربع پروژه بزرگ آسفالت ریزی معابر روستایی شهرستان بهشهر افتتاح وبه بهره برداری رسید. به گزارش روابط عموم ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، مراسم افتتاحییه پروژه های عمرانی بنیادمسکن
با حضور فرماندار قوچان؛ 31 پروژه عمرانی در بخش باجگیران با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 820 میلیون تومان ...
مهم در راستای توسعه متوازن، ارتقای کیفیت زندگی روستاییان و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی است. به صورت نمادین، پروژه اسفالت جاده پاکوتل و اسفالت معابر روستای قاجکانلو با حضور مهندس رسول فرزادفرد فرماندار شهرستان قوچان، مهندس ترابی معاون عمرانی فرمانداری، آقای حسین پور مسئول دفتر نماینده، آقای ضیایی بخشدار باجگیران، مدیران اجرایی شهرستان، اعضای شوراها و دهیاران این روستاها افتتاح شد
پروژه اجرای طرح هادی روستای شورمست افتتاح شد.
درایام الله هفته دولت و با حضورمهندس پاریاو فرماندار سوادکوه پروژه اجرای آسفالت روستای شورمست افتتاح وبه بهره برداری رسید. پروژه اجرای طرح هادی روستای شورمست افتتاح شد. ب ه گزارش روابط عموم ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران،درایام الله هفته دولت و با حضورمهندس پاریاو فرماندار سوادکوه ،مهندس سن شناس معاون عمرانی فرماندار ، مهندس ولیزاده مدیربنیاد مسکن شهرستان سوادکوه
دوازده ماه تلاش دوازده روز دفاع
آیین افتتاح پروژه های بخش کوهستان به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن همزمان با هفته ی دولت ،آیین افتتاح و بهره برداری 20 پروژه های بخش کوهستان شهرستان تنکابن، با حضور مرتضی شکوهی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، حسن باقری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ، صفرپور رییس شورای اسلامی شهرستان ، محسن مداح بخشدار ، اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش کوهستان و
پروژه های عمرانی بنیادمسکن شهرستان چالوس و مرزن آباد بااعتباری بالغ بر320 میلیارد ریال افتتاح وبه بهره ...
در راستای گرامیداشت هفته دولت پروژه های عمرانی بنیادمسکن درشهرستان چالوس و بخش مرزن آباد به صورت تجمیعی افتتاح وبه بهره برداری رسید. پروژه های عمرانی بنیادمسکن شهرستان چالوس و مرزن آباد بااعتباری بالغ بر320 میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید. به گزارش روابط عموم ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، در راستای گرامیداشت هفته دولت پروژه های عمرانی بنیادمسکن
افتتاح پروژه طرح هادی روستای گردشگری زرآباد در بخش الموت شرقی
، میرزایی بخشدار الموت شرقی و تعدادی از مسئولان شهرستان قزوین و اهالی روستا برگزار شد . در این مراسم ، ربیعی مدیرکل دفتر امور روستایی با تاکید بر عزم دولت بر تمرکز و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی گفت: اقدامات انجام شده در روستاها بخش زیادی از مشکلات این مناطق را رفع و در حال مرتفع نمودن قرار داده و امید به زندگی در روستاها افزایش یافته است. وی با تقدیر از خدمات گسترده بنیاد مسکن استان قزوین در
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه بزرگ راهداری در ماه نشان استان زنجان
تومان در فاز اول به طول 1.7 کیلومتر کلنگ زنی شد. این پروژه در فازهای بعدی تا سه راهی ایلی بلاغ و با اعتبار اولیه 80 میلیارد تومان ادامه خواهد یافت که پیش بینی می شود طی دو سال آینده به بهره برداری برسد. رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه پروژه های هفته دولت در اکثر شهرستان های استان اجرا یا آغاز می شوند، خاطرنشان کرد: کلنگ زنی این طرح ها علاوه بر ارتقای ایمنی جاده ای، خدمت رسانی مؤثرتری به مردم را فراهم کرده و زمینه ساز توسعه زیرساخت های حمل ونقل و رشد اقتصادی استان خواهد شد. ...
افتتاح ساختمان اداری شهرداری و شورای اسلامی شهر مزرج در هفته دولت
افتتاح ساختمان اداری شهرداری و شورای اسلامی شهر مزرج در هفته دولت ✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قوچان، همزمان با ایام پربرکت هفته دولت، ساختمان جدید اداری شهرداری و شورای اسلامی شهر مزرج با حضور مقامات محلی و مسئولان شهرستانی، طی مراسمی باشکوه به بهره برداری رسید. این آیین با حضور مهندس فرزادفرد فرماندار شهرستان قوچان، مهندس ترابی معاون عمرانی فرمانداری، مهندس
افتتاح دکل BTS روستای آب باریک در گرامیداشت هفته دولت
افتتاح دکل BTS روستای آب باریک در گرامیداشت هفته دولت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، دکل BTS روستای آب باریک از توابع شهرستان رزن افتتاح شد این مراسم با حضور مهندس خلوصی مدیر مخابرات منطقه همدان، مهندس صادقی پوریانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورا و دهیار روستای آب باریک و رییس روابط عمومی و رییس مخابرات این شهرستان برگزار
افتتاح پروژه های برق رسانی در آستانه اشرفیه با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه
اشرفیه، بندرکیاشهر و دهکاء، مجموع 81 پروژه با اعتباری بالغ بر 738 میلیارد ریال را به بهره برداری رساندند. نصب و تقویت 70 دستگاه ترانسفورماتور ، اصلاح و احداث 53 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار ، احداث 5500 متر شبکه فشار ضعیف برای تأمین برق متقاضیان شهری و روستایی ، اجرای طرح های تعمیر و نگهداری تاسیسات و روشنایی معابر و احداث 5400 متر شبکه 20 کیلوولت برای بهبود ولتاژ با هدف ارتقای زیرساخت های برق، تقویت شبکه، رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار شهرستان از جمله این اقدامات می باشد.
خانه بهداشت روستایی پرک شهرستان کنگان افتتاح شد
گرفته است. سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: روستای پرک تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری قدس شهرستان کنگان است. دکتر دارابی با اشاره به اولویت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در توسعه زیرساخت های حوزه سلامت در این شهرستان اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه و دیگر پروژه های حوزه سلامت در کنگان بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان محترم
افتتاح پروژه های مخابراتی در شهرستان سروستان به مناسبت هفته دولت
روز شنبه 8 شهریورماه ، همزمان با هفته دولت، آیین افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان سروستان با حضور دکتر رضایی معاون عمرانی استاندار فارس، دکتر توکل نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خانم مهندس معلم، فرماندار شهرستان ، جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و نمایندگان شهرک صنعتی شماره یک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، در این آیین، پروژه مرکز تلفن فیبر نوری شهرک
دو پروژه سلامت در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید
بهداشتی، مهندس علیجانی، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، مصطفی صالحی، فرماندار، دکتر امین محمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد . دکتر محمدی با اشاره به هزینه احداث، تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این پروژه گفت: اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال برای این خانه بهداشت صرف شده است که 4 میلیارد ریال توسط حجت الله امینی لسانی، خیّر
ارتقای رفاه روستاییان بخش مرکزی اسلامشهر با افتتاح طرح های عمرانی
به گزارش ایرنا ، زهرا کرمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های تاثیرگذاری در روستاهی بخش مرکزی بودیم که شامل فرهنگسرای محله ده عباس با زیربنای 250 مترمربع و اعتباری بیش از 2.5 میلیارد ریال افتتاح شد که شامل کلاس های خلاقیت فناورانه، آموزشی، سالن کنفرانس و کتابخانه است و می تواند نیازهای فرهنگی و آموزشی جوانان و نوجوانان را پوشش دهد. وی
افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان فیروزه با حضور سید یحیی سلیمانی و مهندس محمد رستمی نمایندگان مردم ...
باشگاه خبرنگاران جوان - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، آیین افتتاح و بهره برداری از طرح انتقال آب از سد بار به فیروزه با تکمیل تصفیه خانه آب شرب فیروزه، افتتاح پیست موتور سواری، افتتاح ایستگاه آتش نشانی، بهره برداری از پروژه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و مراسم کلنگ زنی منازل سازمانی نیروی انتظامی و ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان فیروزه با حضور "سیدیحیی سلیمانی، مهندس محمد رستمی
افتتاح پروژه های عمرانی در بخش اسفندقه جیرفت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با حضور فرماندار جیرفت، معاون عمرانی فرمانداری جیرفت، بخشدار اسفندقه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان جیرفت، چندین پروژه عمرانی در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت بهره برداری رسید. روح بخش بیگ زاده در حاشیه افتتاح این پروژه ها، گفت: پارک لاله دولت آباد اسفندقه از محل اعتبارات دهیاری به بهره برداری رسید تا کودکان