نشست بخشدار بومهن با اعضای شوراهای روستا و دهیاران
سایر منابع:
سایر خبرها
ائمه جماعات بخش مرکزی قم گردهم آمدند
سخنانی با اشاره به اهمیت جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، آن را رسالتی مهم و محوری در عرصه تبلیغ و هدایت دینی دانست. نمایندگان حوزه علمیه نیز ضمن تقدیر از تلاش های ائمه جماعات، بر انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی و استمرار برنامه ها در سطح مساجد تأکید کردند. بخشدار مرکزی قم نیز با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در روستاها به شمار می روند، همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی را در این مسیر ضروری عنوان کرد. در پایان این همایش، با اهدای لوح سپاس از ائمه جماعات پیشکسوت بخش مرکزی تقدیر به عمل آمد. انتهای پیام/محمدجواد محمدی ...
برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در نهبندان
نشوند. بخشدار مرکزی نهبندان تأکید کرد: هرگونه احداث بنا، اعم از مسکونی، تجاری، صنعتی، خدماتی و... در روستا منوط به دریافت پروانه ساختمانی و طی مراحل قانونی از طریق بخشداری است. وی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها را یکی از چالش ها و مشکلات حال حاضر بخش مرکزی نهبندان عنوان کرد و افزود: بخشداری مرکزی با حساسیت ویژه و در راستای انجام وظایف قانونی خود این مسئله را دنبال کرده و
“ساقی” در تدارک ششمین جشنواره پسته خورون
ششمین جشنواره پسته خورون ساقی 17 تا 21 شهریورماه برگزار می شود. به گزارش روراستی ، صالحی فرماندار انار پیش از ظهر امروز در نشست خبری ششمین جشنواره پسته خورون روستای ساقی اظهار کرد: امسال تأکید بر رفع نقاط ضعف دوره های گذشته و تقویت نقاط قوت است. وی عنوان کرد: سه ماه قبل احکام اعضای جشنواره ابلاغ شده و حدود 16 میلیارد و 700 میلیون تومان برای زیرساخت محل برگزاری جشنواره هزینه
پیشرفت های چشمگیر بخش مرکزی بهار در گزارش بخشدار و دهیاران/ افزایش جمعیت به 55 هزار نفر، حل معضل آب شرب ...
به گزارش نشاط شهر، نشست خبری سید علی حسینی بخشدار مرکزی و دهیاران این بخش با خبرنگاران شهرستان بهار در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد. مشاهده گزارش تصویری در لینک زیر: https://neshateshahr.ir/Press/ShowMediaGraphic/735 در آغاز این نشست، سید علی حسینی با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در طول 3٫5 سالی که مسئولیت بخشداری مرکزی را بر عهده گرفته ام، شاهد پیشرفت های
افتتاح 41 پروژه در 17 روستای دماوند
سالن های ورزشی و احداث بوستان های روستایی بوده است. وی ادامه داد: این پروژه ها نه تنها چهره روستاها را دگرگون کرده اند، بلکه رضایت عمومی و احساس تعلق اجتماعی را نیز افزایش داده اند. بخشدار مرکزی دماوند به برخی پروژه های خاص اشاره کرد و گفت: احداث غسالخانه در روستا مقانک، بازسازی حمام تاریخی در زان و خرید تانکر 15 هزار لیتری برای تأمین آب در روستا تنگه از جمله طرح هایی هستند که
عقب ماندگی زیر ساختی در این سه روستای لنده جبران میشود+تصاویر - پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد
با اشاره به ضرورت ایجاد شرایط بازگشت جمعیت به روستاها خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به دلیل کم توجهی به زیرساخت ها و خدمات رسانی، برخی روستاها با کاهش جمعیت و مهاجرت به شهرها مواجه شدند. امروز تلاش ما این است که با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، زمینه ی مهاجرت معکوس به سمت روستاها فراهم شود. وی در ادامه گفت: تنها در 6 ماهه اخیر، 51 طرح با حمایت دولت در روستاهای دارای دهیاری و همچنین روستاهای زیر 20 خانوار و از محل اعتبارات اقماری با اعتباری بیش از 250 میلیارد ریال اجرا شده است که در سال های اخیر بی سابقه بوده است. ...
برگزاری جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان آران و بیدگل
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در؛ روح الله قربانی گفت: جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور علی محمد یوسفیان فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و رؤسای ادارات عضو در محل فرمانداری برگزار شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نشست ضمن ارائه گزارش اجرای وظایف عمومی و تخصصی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط دستگاه های مربوطه، دستورالعمل های اخیر استان در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گرفت. ...
تحویل ماشین آلات عمرانی به روستاهای گرگان؛ گامی در مسیر توسعه و محرومیت زدایی
داد: دهیاری ها می توانند با ارائه طرح های توجیهی، از تسهیلات ارزان قیمت پست بانک در راستای عمران و آبادانی روستاها استفاده کنند. این اقدام می تواند به شکل مؤثری توان مالی و عملیاتی دهیاری ها را تقویت کند. قدمنان، بخشدار مرکزی گرگان، نیز گفت: ارزش این ماشین آلات عمرانی مجموعاً 7 میلیارد و 80 میلیون تومان است و دهیاری ها می توانند از آن برای اجرای پروژه های عمرانی، مقابله با حوادث طبیعی و
بخشدار آسارا: شهادت شهید فرهادی کیایی منشأ خیر و برکت برای مردم و شوراها شد
به گزارش شهروند البرز بخشدار آسارا در این مراسم با ابراز احترام به خانواده شهید فرهادی کیایی گفت: بنده ضمن عرض سلام و ادب خدمت همه بزرگان و مسئولان حاضر در این جلسه، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم از محبت مجموعه شورای استان و شورای شهرستان که به یاد و نام این شهید گرانقدر، چنین اقدام ارزشمندی را رقم زدند. وی با اشاره به روحیه پیگیری و خدمت این شهید افزود: من خاطرم هست که در طول هفته
یاد شهید فرهادی کیایی الهام بخش خدمت رسانی به مردم است
زدنی بود. بخشدار آسارا تصریح کرد: شهادت این شهید گرانقدر سبب گشایش های بسیاری در حوزه روستاها و مسائل منطقه شد و امیدواریم در آینده نیز ثمرات بیشتری از این برکت شاهد باشیم. خدری در پایان تأکید کرد: باید با الگو گرفتن از شهدا در مسیر خدمت صادقانه به مردم گام برداریم تا در عمل شرمنده آنان نباشیم.
گزارش تصویری از نشست خبری بخشدار مرکزی بهار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهر بهار
نشست خبری سید علی حسینی بخشدار مرکزی شهرستان بهار با اصحاب رسانه و خبرنگاران بهار با حضور دهیاران بخش در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی بهار برگزار شد/ عکس از: فاطمه بدرلو
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای کوغان به مناسبت هفته دولت
به گزارش لنگه نیوز، صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی روستای کوغان با حضور فاروق رمضانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری بندرلنگه، حسین رحیمی بخشدار شیبکوه، رها صابری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه، جمعی از معتمدین و مسئولان محلی افتتاح شد. این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت 1900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره
تنش آبی دشتستان رفع می شود
به گزارش خبرنگار دیارجنوب ، احمد دشتی روز چهارشنبه 12 شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به جنگ اخیر رژیم رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این جنگ 12 روزه دستاوردهای خوبی چون ایجاد وحدت، انسجام، همدلی و وفاق بین همه مردم و گروه های سیاسی را در پی داشت که مسئولین باید همیشه برای حفظ آن تلاش کنند. وی با تاکید براینکه مسئولین باید در پاسخگویی به مردم
برگزاری سومین جشنواره پسته احمدآباد
به گزارش میراث آریا، روز چهارشنبه 12 شهریورماه اولین نشست هماهنگی سومین جشنواره پسته احمدآباد با حضور معاون فرماندار ویژه اردکان، بخشدار مرکزی، شهردار احمدآباد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردکان، فعالین حوزه گردشگری شهر احمدآباد، جمعی از مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط در سالن جلسات شهرداری احمدآباد برگزار شد. در این نشست، ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف
نشست قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان لنده برگزار شد
فریاد جنوب،فرماندار لنده در این نشست با تأکید بر اهمیت موضوع جوانی جمعیت گفت: با کاهش نرخ موالید در سال های اخیر، زمینه مشکلاتی از جمله: نبود یا کمبود نیروی کار، به هم ریختن ساختار خانواده و افزایش سالمندان و دیگر مسائل فراهم خواهد شد. تقوی خاطرنشان کرد: با تحکیم فرهنگ ازدواج و تشویق به فرزند آوری و دوری از تک فرزندی، می توان از آسیب ها پیشگیری کرد. فرماندار پایین بودن نرخ
افتتاح آسفالت و جدول گذاری مسیر آرامستان دهستان گلخندان
این پروژه با هدف بهسازی مسیرهای دسترسی و ایجاد سهولت در تردد اهالی و مراجعه کنندگان به گلزار شهدا و آرامستان دهستان ، به متراژ 3000 متر مربع و با اعتبار 28 میلیارد ریال اجرا گردیده و گامی مهم در ارتقای خدمات عمرانی و رفاهی روستا به شمار می رود. بخشدار بومهن در این مراسم، اجرای این پروژه را از مطالبات به حق مردم دانسته و بر تداوم خدمت رسانی در حوزه عمرانی و رفاهی روستاهای بخش بومهن تأکید کردند.
به همت بخشداری مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان ورامین، آئین بزرگداشت هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان ورامین شب گذشته در مسجدالنبی(ص) روستای ریحان آباد و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد. مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین داوود محمدیاری، امام جمعه خیرآباد آغاز شد. در ادامه، معصومه رضایی، بخشدار مرکزی شهرستان ورامین، ضمن تبریک هفته دولت و خوشامدگویی به حاضرین
فرماندار پردیس:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان پردیس، نماینده عالی دولت در این نشست، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، اظهار داشت: باید تمام سعی ما این باشد که در مسیر این عزیزان گام برداریم. شاخصه اصلی این عزیزان مردمی بودن است. وی با تاکید بر محدود بودن فرصت خدمت گزاری، افزود: ما اعتقادمان بر این است که فرصت
با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلات ؛ در ششمین روز از هفته دولت ، با حضورمهندس رضوانی بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران پروژه های عمرانی ، زیرساختی و خدماتی در بخش مرکزی به بهره برداری رسید. پروژه های افتتاحیه : ✔️مقاوم سازی و بهره برداری 89 واحد مسکن روستایی و 3715 مسکن روستایی در شهرستان کلات به صورت هم زمان در کل شهرستان
با حضور فرماندار اردستان افتتاح پروژه های عمرانی در روستای بقم با سرمایه گذاری 650 میلیون تومان همزمان ...
و خاطره شهدای دولت و گرامیداشت هفته دولت با حضور محسن حیدری، سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان برگزار شد. محمدتقی کیانی در این خصوص گفت: پروژه های مذکور شامل اجرای بلوک فرش به مساحت 400 مترمربع به ارزش 240 میلیون تومان، نصب سیستم پایش تصویری با هزینه 70 میلیون تومان و ارتقاء روشنایی معابر با اعتبار 300 میلیون تومان می باشد. در این مراسم، فرماندار و بخشدار به موارد و مشکلات مردم پرداخته و بر اهمیت
بازسازی معابر 12 روستای بخش مرکزی آبیک
مهمی در بهبود چهره روستاها، کاهش آسیب های ناشی از فرسودگی مسیرها و تقویت زیرساخت های توسعه ای دارد. مافی تأکید کرد: این طرح ها با اولویت مناطق کم برخوردار و روستاهایی که در سال های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته اند اجرا می شود. وی تصریح کرد: هدف ما این است که عدالت عمرانی را در سطح بخش مرکزی محقق کنیم و همه روستاها از خدمات مناسب بهره مند شوند. بخشدار مرکزی آبیک
افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای منصورآباد فراشبند در هفته دولت
شهرستان از جمله مزارعی (فرماندار)، سرائی جو (معاون عمرانی فرماندار)، عالیشوندی (معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری)، شعبانی (بخشدار مرکزی)، مودبی (مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراشبند)، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از مسئولین برگزار گردید. مزارعی در این مراسم بر اهمیت اجرای پروژه های عمرانی در روستاها برای افزایش رضایتمندی و ماندگاری روستاییان تأکید کرد و از نقش برجسته
توسعه زیر ساخت هایی روستایی از اولویت های بخشداری با همکاری شوراها و دهیاران تابعه است
مواردی میباشد؟ قبل از بیان مسائل و مشکلات لازم می دانم از زحمات و تلاش های همکاران دهیاریها و اعضای شورا ی اسلامی روستاها تشکر و قدردانی نمایم ولی این مردم لایق و شایسته خدمتگزاری بهتری هستند که امیدوارم با همکاری و مساعدت مسئولین استان و شهرستان شاهد توسعه و رونق هرچه بیشتر روستاهای این بخش باشیم. به نظر من بیشترین مشکل دهیاری ها در ساماندهی زباله و تامین اعتبار و اجرای
میراث فرهنگی پردیس از ساماندهی بقاع متبرکه تا حمایت هنرمندان صنایع دستی
ساماندهی بقاع متبرکه شهرستان به ویژه شبستان امامزاده قاسم (ع) روستای گلخندان، که طی سال های اخیر بلاتکلیف مانده بود. بگفته وی این اقدام با حضور و مساعدت بخشدار بومهن، آقای راد یکتا، و رئیس اداره اوقاف، آقای محمودی، همراه بود. وی همچنین به تعامل برای ساماندهی محوطه پیرامونی امامزاده سلطان مطهر بومهن با همکاری هیأت امنا و اداره اوقاف اشاره داشت و گفت: امامزاده سلطان مطهر ع واقع در بومهن
تخصیص 400 کد پستی و نصب پلاک اماکن روستاهای گلخندان جدید ، گلخندان قدیم و کردنبرد
در این طرح تمامی اماکن مسکونی، تجاری ، خدماتی و اداری این روستاها شناسایی و پس از طی مراحل لازم، دارای کد پستی یکتا شده اند. همچنین پلاک های استاندارد دارای کیو آر کد (QR CODE) بر سردرب منازل و واحدهای تجاری و اداری نصب گردید تا امکان شناسایی دقیق موقعیت مکانی، ارائه خدمات پستی، امدادی و سایر خدمات عمومی با سرعت و دقت بیشتری فراهم شود.
ارتقای رفاه روستاییان بخش مرکزی اسلامشهر با افتتاح طرح های عمرانی
/> بخشدار مرکزی اسلامشهر با اشاره به اقدامات بخشداری در حوزه مقابله با ساخت وساز غیرمجاز گفت: در سه ماه گذشته با همکاری مردم و حمایت قضایی، روند ساخت وسازهای غیرمجاز به طور محسوس کاهش یافته و در تیرماه به صفر رسیده است. وی تجهیز 10 خانه هلال در روستاها، تدوین شناسنامه روستایی برای 10 روستای بخش مرکزی، کلنگ زنی 932 واحد مسکونی محرومان در ده عباس و بازنگری طرح های هادی روستاها را از
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای علی آباد بخش بیلوار کرمانشاه
به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مراسم افتتاح این طرح با حضور حمیدرضا عزتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حجت انگزی بخشدار بخش بیلوار، بهمن اختیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و جمعی از پرسنل واحد فنی و مهندسی اداره کل و همچنین مردم شریف و ورزش دوست این روستا برگزار شد. حمیدرضا عزتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاح این پروژه با
به همت بخشداری مرکزی شهرستان ورامین
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی ورامین، روز چهارشنبه 5 شهریور ماه، سالن جلسات بخشداری مرکزی میزبان جمعی از بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی بود تا طی نشستی صمیمی و تخصصی، مسائل و ظرفیت های کارآفرینی در شهرستان بررسی شود. معصومه رضایی، بخشدار مرکزی ورامین در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، نبود بانک اطلاعاتی جامع از زنان کارآفرین شهرستان را یک خلأ جدی دانست و گفت: هدف ما
تقدیر فرماندهان بسیج ملایر از بخشدار مرکزی در هفته دولت+تصاویر
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دولت، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع)، امام جعفر صادق(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و قمر بنی هاشم(ع) سپاه ناحیه ملایر با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار که با هدف تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی برگزار شد، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ملایر با