پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استانداری تهران ۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۸

به همت بخشداری مرکزی شهرستان ورامین

به مناسبت هفته دولت، مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین و توانمند شهرستان ورامین با حضور حسین عباسی فرماندار ویژه، معصومه رضایی بخشدار مرکزی و محمدرضا مددی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد؛ در این نشست بر ضرورت نهادسازی، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و حمایت هدفمند از فعالیت های اقتصادی بانوان تأکید شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)