سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۴۰۴/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۶

اعزام هیئت 20 نفره پرورش دهنده میگو از بوشهر به ویتنام

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از اعزام هیئت 20 نفره پرورش دهندگان میگو استان به ویتنام خبر داد و گفت: بازدید این افراد از مراکز علمی و آزمایشگاهی این کشور، نمونه ای از اقدامات عملی اتاق بازرگانی بوشهر در انتقال تجربه و رفع مشکلات بخش آبزی پروری بوده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)