رونمایی از 201 دستگاه اتوبوس برقی جدید در تهران + فیلم
سایر خبرها
بوشهر صاحب 10 اتوبوس جدید شد
شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر خواهد شد. شهردار بندر بوشهر با اشاره به فعالیت های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر افزود: در حال حاضر حدود 20 دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف از جمله باغ زهرا، بهمنی، سبزآباد، تنگک ها، نیایش، هلیله، نیروگاه و بندرگاه فعالیت دارند که روزانه 180 سرویس رفت و برگشت ارائه می دهند. وی ادامه داد: در تابستان روزانه حدود چهار هزار نفر و در زمستان حدود شش هزار نفر از خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهری بوشهر در مسیر های مختلف استفاده می کنند.
311 اتوبوس برقی مهمان جدید تهرانی ها
فرهیختگان: سال هاست که تهران با معضل آلودگی هوا، تراکم ترافیک و استهلاک بالای ناوگان حمل ونقل عمومی دست به گریبان بوده است. اتوبوس های فرسوده، مصرف سوخت زیاد و عوامل دیگر همگی ترکیبی شده اند تا مشکلات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی تهران را فرا بگیرد. اما در سال های اخیر، با تغییر رویکرد مدیریت شهری نسبت به حمل ونقل پاک، تهران قدم به راه برقی شدن گذاشته است. یکی از پایه های این تحول، واردات و راه
اضافه شدن 101 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز
محمد حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز اقدامات جهادی و بنیادی قابل توجهی در راستای نوسازی و تجهیز ناوگان و نیز رفع مشکلات در دو سال گذشته انجام شده است. وی افزود: خرید 101 دستگاه اتوبوس جدید، بازسازی 155 دستگاه اتوبوس در مجتمع تعمیرگاهی، راه اندازی 90 دستگاه اتوبوس متوقفی طولانی مدت و واگذاری 161 دستگاه اتوبوس به
200 دستگاه اتوبوس دوکابین در راه تهران هستند
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نزدیک به 200 دستگاه اتوبوس دوکابین نیز در حال انتقال به کشور هستند تا توسعه حمل و نقل پاک در تهران سرعت گیرد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، پرویز سروری در جریان سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: روز گذشته 201 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد و هم اکنون نزدیک به 400 دستگاه اتوبوس برقی به شهروندان
3167 اتوبوس نو هدیه ای برای مردم تهران
محسن هرمزی؛ معاون حمل ونقل شهردار تهران روز گذشته گام مهمی در حوزه حمل ونقل برقی برداشته شد و نهضت برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی جانی تازه گرفت. با ورود 201اتوبوس برقی، دارایی هایمان در بخش اتوبوس های برقی به 390دستگاه رسید. این بزرگ ترین ناوگان اتوبوس برقی است که طی سال های اخیر در کشور وارد خطوط بهره برداری می شود. رقم بی سابقه ای برای نوسازی اتوبوس ها در این دوره مدیریت شهری
سهم اتوبوس های برقی؛ 14 درصد از ناوگان پایتخت
برداری از فاز دوم ناوگان جدید برقی در پایتخت اظهار کرد: ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت الزام بود. تغییرات در حمل ونقل در شهر به وضوح دیده می شود، اولویت ما در استفاده از اتوبوس های برقی هسته مرکزی تهران است. هرمزی معاون حمل ونقل شهردار تهران اعلام کرد: شمار اتوبوس های جدید تهران تا پایان امسال به 3 هزار و 167 دستگاه خواهد رسید که در دوره ششم مدیریت شهری به پایتخت
تعداد اتوبوس های برقی تهران به 390 دستگاه رسید/ اضافه شدن 1358 اتوبوس دیگر تا پایان سال جاری
خدمات پیرامونی، از جمله ایستگاه های شارژ، توجه ویژه داشتیم. وی افزود: تهران نیم قرن است که از آلودگی هوا رنج می برد و دچار مشکلات متعددی بوده است. آنچه درباره هوای پاک بود، از شعارزدگی خارج کردیم و 50 درصد خطوط محوری در شبکه اتوبوسرانی تهران را نوسازی کردیم و با اقدامات صورت گرفته، تهران امروز شهری است که حمل و نقل پاک و برقی در آن در جریان است. معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار
تهران تحریم نمی شناسد
شدن اتوبوس های جدید، حدود 50 درصد آنها برقی می شود و این موضوع به کاهش چشمگیر آلایندگی کمک می کند. رونمایی از تاکسی های برقی: تاکسی های برقی درحال پلاک گذاری هستند. هفته آینده به تدریج تاکسی های برقی و نخستین رام قطار ملی وارد خطوط می شوند. این اقدامات پاسخی به مطالبه کاهش ترافیک و آلودگی هواست. امیدواریم این مسیررا طوری دنبال کنیم که ظرفیت های حمل ونقل تهران دوبرابر شود که افقی بزرگ
110 اتوبوس برقی جدید در مسیر ورود به کشور/ تفاهم شهرداری و دولت برای احداث خطوط اکسپرس مترو
به گزارش پایگاه خبری خبرشهر، علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم رونمایی از 201 اتوبوس برقی جدید و افتتاح دو ایستگاه شارژ تاکسی و اتوبوس برقی که امروز، شنبه، با حضور حمید رسایی، امیرحسین ثابتی، حسن روح الامینی و عیسی غضنفری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از اهداف عالی بود که کنار توسعه خطوط مترو در دستور
◄ نوسازی و برقی سازی ناوگان اتوبوسرانی تهران؛ 201 دستگاه اتوبوس برقی وارد خطوط شد
تین نیوز | شهرداری و شورای شهر تهران در ادامه برنامه های خود برای توسعه حمل ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، ورود 201 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان شهری را آغاز کردند. آئین بهره برداری از این اتوبوس ها صبح امروز در پایانه قورخانه و هنگام برگزار شد. به گزارش تین نیوز ، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، با تأکید بر اهمیت توسعه حمل ونقل عمومی گفت: برقی سازی ناوگان و تأمین اتوبوس
رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران؛ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس
جوان آنلاین: با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آئین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تشریح عملکرد این حوزه در دوره مدیریت فعلی، از اقدامات گسترده در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه ایستگاه های شارژ و پیشرفت های مترو خبر داد.
ورود 201 اتوبوس جدید برقی به ناوگان تهران؛ تعداد اتوبوس های برقی به 390 دستگاه رسید
امکان پذیر است و باید سیستم اداری برای تسریع در ارائه مجوزها و بهره برداری ناوگان، سریع تر عمل کند. وی تاکید کرد که اقدامات اخیر در راستای کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل پاک، گامی مهم برای آسایش شهروندان و بهبود کیفیت زندگی در تهران به شمار می رود. شهردار تهران پس از رونمایی از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح دو دستگاه ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام، از ورود اولین رام
رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران/ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس
به گزارش میراث آریا، با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تشریح عملکرد این حوزه در دوره مدیریت فعلی، از اقدامات گسترده در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه ایستگاه های شارژ و پیشرفت های مترو خبر داد
ورود 201 دستگاه اتوبوس برقی جدید به ناوگان حمل و نقل پایتخت
به گزارش ایسنا، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح دو دستگاه ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام پایتخت امروز (شنبه) با حضور جمعی از مدیران شهری از جمله مهدی چمران، علیرضا زاکانی، مهدی سروری، مهدی پیرهادی، سید محمد آقامیری و ... به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد. احمد قیومی در این مراسم با اشاره به بهره برداری از فاز دوم ناوگان جدید برقی در پایتخت اظهار کرد: مردم روزانه
آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی
آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح دو ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل پاک و هوشمند با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار پایتخت صبح امروز شنبه (29 شهریور 140) در منطقه 5 اتوبوسرانی برگزار شد.
نوسازی 1358 اتوبوس تا پایان سال
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مهدی چمران رییس شورای ششم و جمعی از اعضای
ورود تاکسی های برقی و اولین رام قطار ملی به ناوگان عمومی؛ هفته آینده
باشگاه خبرنگاران جوان آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مهدی چمران رییس شورای ششم و جمعی از اعضای شورای
کندی نظام اداری، تهران را از 2000 اتوبوس و واگن های مترو عقب انداخت
باشد. رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از همراهی دولت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و نیز پیگیری نمایندگان تهران، بر استمرار حمایت ها تا تکمیل ناوگان اتوبوسرانی و مترو تأکید نمود و کاهش آلودگی هوا، صرفه جویی در وقت و ارتقای سلامت شهروندان را دستاورد مستقیم توسعه حمل ونقل عمومی دانست. در این مراسم، 201 دستگاه اتوبوس برقی و دو ایستگاه شارژ جدید، به بهره برداری رسیدند. همچنین
افتتاح بزرگترین جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی پایتخت در پایانه قورخانه
ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت را رقم بزند. محمد آیینی شهردار منطقه 12، در این باره گفت: این پروژه با هدف توسعه زیرساخت های استفاده از خودروهای برقی و کاهش آلودگی هوا به مرحله بهره برداری رسیده است. وی در تشریح جزئیات این پروژه گفت: این جایگاه در مساحتی بالغ بر 4٬800 متر مربع با 15 استند (ایستگاه) شارژ سریع احداث شده که امکان شارژ همزمان 15 خودرو و اتوبوس برقی را فراهم می کند
2 رام قطار ملی از هفته آینده وارد خطوط مترو تهران می شود
به گزارش 361 درجه ایران ،علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از ورود دو رام قطار ملی به خطوط متروی پایتخت از هفته آینده خبر داد و گفت توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی و افزایش اتوبوس های برقی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. وی در مراسم رونمایی از 201 اتوبوس برقی و افتتاح دو ایستگاه شارژ اظهار داشت: آلودگی هوا و ترافیک بزرگ ترین گلایه مردم است و به همین دلیل نیمی از بودجه شهرداری به حوزه حمل
ورود بیش از 200 دستگاه اتوبوس برقی به شبکه حمل و نقل عمومی پایتخت
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علیرضا زاکانی ، شهردار تهران گفت: هدف نهایی ورود 2500 دستگاه نو به ناوگان است و قرارداد های داخلی نیز به قوت خود باقی است. تا پایان پاییز طی دو مرحله 400 دستگاه اتوبوس BRT وارد خطوط می شود.. دانلود فیلم اصلی
شهردار تهران: 50 درصد اعتبارات به حمل و نقل عمومی اختصاص یافت
: همکاری طرف چینی باعث شد که تولید اتوبوس ها را در داخل داشته باشیم و این خدمت را برای تهران و سایر شهرها توسعه بدهیم؛ تاکسی های برقی نیز در حال پلاک گذاری هستند و هفته آینده به تدریج تاکسی های برقی و اولین رام قطار ملی وارد خطوط می شوند. شهردار تهران ادامه داد: این اقدامات پاسخی به مطالبه کاهش ترافیک و آلودگی هواست و امیدواریم این مسیری که وجود دارد را طوری دنبال کنیم که ظرفیت های حمل و
اولین رام قطار ملی تهران از هفته آینده وارد خطوط مترو می شود
شهرداری را به حوزه حمل و نقل اختصاص داده است تا با کاهش بهره مندی از ظرفیت های شخصی، به بخش حمل و نقل عمومی تکیه شود. وی ادامه داد: هدف گذاری جدی در توسعه بستر ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی، مانند مترو، صورت گرفته و در همین راستا توسعه ناوگان در همه خطوط 7گانه به اتمام می رسد. زاکانی افزود: عدد خطوط جدید مترو که قرارداد آن بسته شده، 900 همت است که این عدد بالا حکایت از
ورود 201 اتوبوس برقی از امروز در محدوده مرکزی پایتخت
آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مهدی چمران رییس شورای ششم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران
رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران؛ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس
جوان آنلاین: با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آئین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تشریح عملکرد این حوزه در دوره مدیریت فعلی، از اقدامات گسترده در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه ایستگاه های شارژ و پیشرفت های مترو خبر داد.
201 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت اضافه شد/ برقی شدن نیمی از ناوگان اتوبوسرانی در ...
خبرگزاری میزان - آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح دو ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل پاک و هوشمند با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار پایتخت صبح امروز شنبه 29 شهریور 1404 در منطقه 5 اتوبوسرانی برگزار شد. احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: امروز شاهد تغییر چهره حمل ونقل عمومی پایتخت هستیم
هفته آینده واگن ملی وارد خطوط می شود
1358 اتوبوس تا پایان پاییز نوسازی می شوند به گزارش سایت شهر، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
201 اتوبوس برقی جدید به تهران وارد شد
به گزارش خبرگزاری موج ، با حضور مدیران ارشد شهری، 201 دستگاه اتوبوس برقی جدید و دو ایستگاه شارژ در قورخانه و هنگام به بهره برداری رسید و گام تازه ای برای توسعه حمل و نقل پاک در تهران برداشته شد. این اقدام بخشی از طرح برقی سازی ناوگان است که اکنون 50 درصد خطوط اتوبوسرانی پایتخت را پوشش می دهد. احمد قیومی با اشاره به آغاز فاز دوم این طرح گفت اولویت استفاده از اتوبوس
تجهیز 50 درصد خطوط اتوبوسرانی مرکز تهران با اتوبوس های برقی
به گزارش خبرنگار مهر ، با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آئین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. احمد قیومی با اشاره به رونمایی از 201 دستگاه اتوبوس برقی در قالب 17 خط عملیاتی در 11 منطقه شهرداری تهران گفت: در فاز نخست که از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد 7 خط به بهره برداری خواهد رسید و در ادامه تا پایان
نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد؛ سرانجام ساخت 4 خط جدید مترو
به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در جمع با خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت سخن گفت و توضیحاتی درباره نوسازی ناوگان، توسعه خطوط مترو و پروژه برقی سازی اتوبوس ها ارائه داد. شهردار تهران با اشاره به اهداف بلندمدت نوسازی ناوگان گفت: نوسازی ناوگان یکی از اهداف عالی ما در توسعه خطوط حمل و نقل شهری بوده و از ابتدای چهار سال گذشته تاکنون