دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۶

رونمایی از 201 دستگاه اتوبوس برقی جدید در تهران + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به رونمایی از 201 دستگاه اتوبوس برقی در 17 خط گفت: در مجموع390 اتوبوس در هسته مرکزی تهران به کار گرفته خواهد شد که این تعداد 50 درصد ناوگان هسته مرکزی پایتخت است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)