چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۵

امضای سه قرارداد جدید با سه خودروساز برای گازسوز کردن خودروها

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از سرعت گرفتن طرح تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه سوز پس از دو سال وقفه خبر داد و گفت: با تبدیل و تولید بیش از 32 هزار دستگاه خودرو، روند طرح گازسوز کردن خودروها در هفت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 168 درصد رشد یافته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)