دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شارا ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۸

نشست هم اندیشی روابط عمومی های منطقه چهار صنعت نفت در بیرجند برگزار شد؛ ...

پرینت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) || دومین نشست هم اندیشی روابط عمومی های منطقه چهار صنعت نفت با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی مجموعه وزارت نفت، به میزبانی شرکت گاز خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار شد. در این نشست، محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سیدمجتبی موسوی شاد رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های وزارت نفت، کوثر شهنی فیض رئیس امور آگهی ها و پایشگری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، و رؤسای روابط عمومی شرکت های تابعه وزارت نفت از استان های گلستان، مازندران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)