پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

کاهش نرخ دلار باخروج آمریکا از برجام/ ضرورت بازنگری مقررات ارزی

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام نرخ ارز نه تنها افزایش نداشت بلکه تا حدودی روند کاهشی پیدا کرد. به گزارش اقتصادآنلاین ، سیدکمال سیدعلی گفت: مقررات ارزی باید بازنگری شود، چراکه در ماه های گذشته موضوع صرفا بحث سفته بازی و داخلی بود؛ اما اکنون با خروج آمریکا از برجام فشارهای بین المللی نیز به آن اضافه شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)