پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ندای اصفهان ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۰

نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور برای برداشت بی رویه از زاینده رود

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور نامه نوشتند تا برای جلوگیری از هرج ومرج در برداشت های بی رویه از ذخیره سد زاینده رود تدبیر کند چراکه فردا دیر است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)