سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۱

نماینده سیستان و بلوچستان: فقط 20 % مردم چابهار به آب شرب دسترسی دارند

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: تنها 20 درصد مردم چابهار به آب شرب دسترسی دارند. به گزارش ایلنا عزیز سارانی اظهار داشت: مردم شهرستان چابهار 20 درصد از آب شرب بهره مندند، آن هم شهرستان و استانی که دقیقا کنار دریای عمان است و اگر مسئولان دست دراز کنند می توانند از آب این دریا برداشته و به مردم بدهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)