پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۱

صادرات درختچه بید قرمز در محلات آغاز شد

عبدالله محمودی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سطح باغات درختچه زینتی بید قرمز در محلات حدود 70 هکتار است و پیش بینی می شود که بیش از 800 هزار شاخه معادل 300 تن از این محصول برداشت و به کشورهای هدف صادراتی ارسال شود. وی ادامه داد: با آغاز برداشت درختچه بید قرمز نخستین محموله صادراتی سفارشی این محصول برای کشورهای ژاپن و چین ارسال شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)