سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱

انفجار مین کولبر کرمانشاهی را مجروح کرد

بخشدار نوسود از مجروح شدن یک جوان 19 ساله اهل بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در بخش مرزی نوسود خبر داد. به گزارش باختر، سعدی مصطفی زاده در گفت وگو با فارس در خصوص این حادثه، اظهار داشت: ساعاتی پیش یک جوان 19 ساله به نام حدید باباجانی از اهالی قشلاق از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر در منطقه مله گاه سونی مشرف بر ارتفاعات شهر نوسود بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ پای چپ به شدت مجروح شد. وی افزود: بر اساس اخبار دریافتی متاسفانه وضعیت این ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)