سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۳

فعال تر شدن صادرکنندگان در برگشت ارز حاصل از صادرات

جلسه هم اندیشی معاون ارزی بانک مرکزی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان با محوریت "بازگشت ارز حاصل از صادارت" در بانک مرکزی برگزار شد. در این جلسه که نمایندگانی از گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند، معاون ارزی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه رویکرد بانک مرکزی در دوره اخیر تعامل با بخش خصوصی است گفت: تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مولفه های قدرت هرکشوری است و همه وظیفه داریم در راستای تقویت آن فعالیت کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)