چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۰:۳۹

سوسنگرد و هویزه در سیل اخیر بیشترین آسیب را دیدند

دزفول - ایرنا - استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات ناشی از افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه گفت: سوسنگرد و هویزه در جریان طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب بیشترین آسیب را در سطح استان خوزستان دیدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)