چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۴

آمریکا: کره شمالی مصمم به نابودی مراکز غنی سازی خود است

استیفن بیگان، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی می گوید پیونگ یانگ بنا به نابودی همه مراکز غنی سازی اورانیوم خود دارد. آقای بیگان این اظهارات را تنها یک روز پس از آن اعلام کرد که دونالد ترامپ از ارزیابی سالانه نهادهای امنیتی آمریکا درباره کره شمالی و ایران به شدت انتقاد کرده بود. نماینده ویژه امور کره شمالی همچنین گفته هم اکنون در حال بحث و ارزیابی “امتیازاتی” است که آمریکا در برابر غیراتمی شدن کره شمالی به این کشور می تواند ارایه کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)