پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه سپید ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۹

موج آنفلوآنزا فروکش کرد

عضو کمیته کشوری پیشگیری از آنفلوآنزا گفت: موج اپیدمی آنفلوآنزای فصلی که تا سه هفته گذشته در سراسر کشور رو به افزایش بود، فروکش کرد. به گزارش سپید به نقل از ایرنا، مسعود مردانی افزود: آنفلوآنزای فصلی که با سه ویروس H1N1، H3N2 و B در سراسر کشور رو به همه گیری بود، خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی عموم مردم فروکش کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)