پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۶

نمایندگان مجلس قهوه خانه ندارند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این شائبه به وجود نیاید که نمایندگان مجلس خود اقدام به تاسیس قهوه خانه می کنند بلکه ما در پاسخ به درخواست ارباب رجوع، نامه هایی در این خصوص به آنان می دهیم. عبدالرضا عزیزی ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با برنا درخصوص صحبت های رئیس اتحادیه قهوه خانه داران مبنی بر اینکه تعدادی از نمایندگان درخواست تاسیس قهوه خانه می دهند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)