سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۳

نخستین منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی افتتاح شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا گفت: برای آماده سازی این منطقه در 2 سال اخیر 80میلیارد ریال هزینه شده که 55 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی و 25 میلیارد ریال از منابع داخلی این شرکت تامین شده است. سیاوش وحدت، با بیان اینکه تاکنون حدود 3 هکتار زمین در این منطقه واگذار و 9 قرارداد برای استقرار واحدهای تولیدی منعقد شده، افزود: هم اینک واحد فراوری برنج با سرمایه گذاری خارجی 300 هزار دلاری در این منطقه آماده بهره برداری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)