چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۷

افتتاح استادیوم 15 هزار نفری شهرستان بناب در سال 98

وزیر ورزش و جوانان از افتتاح استادیوم 15 هزار نفری شهرستان بناب در هفته دولت سال 98 خبر داد. به گزارش خبرگزاری همسو – منطقه آذربایجان شرقی، مسعود سلطانی فر که به همراه استاندار آذربایجان شرقی و نماینده بناب از استادیوم در حال ساخت شهرستان بناب بازدید می کرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت این پروژه که از سال 89 شروع شده فراز و نشیب هایی داشته، اما خوشبختانه در یکی دو سال اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)