سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۰:۴۷

419 نفر از خدمات ایستگاه سلامت هلال احمر گلستان بهره مند شدند

محمدعلی هروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با آغاز راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر گلستان در طول مسیرهای راهپیمایی برپا شد و به ارائه خدمات به مردم پرداخت. وی افزود: در این ایستگاه های سلامت خدمات امدادرسانی و تست فشار خون از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به مردم ارائه شد. هروی اظهار کرد: 419 نفر در ساعات راهپیمایی به ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر در استان مراجعه کردند و از خدمات این ایستگاه ها بهره بردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)