پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۱

سه دانشجو از اصفهان در بین برترین های کشور قرار گرفتند

به گزارش ایرنا، 45 دانشجوی نمونه کشوری از دانشگاه های وزارتخانه های علوم و بهداشت در آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تجلیل شدند. آیین تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری دوشنبه شب در محل نهاد ریاست جمهوری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حسن نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)