پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰

2 واحد دندانسازی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

سامرند مرزنگ در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: این دو واحد دندانپزشکی بدون مجوز در حال فعالیت بودند و در داخل محل کار خود بر خلاف قوانین و مقررات در مقابل اخذ هزینه اقدام به آموزش دندانسازی می کردند مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: پرونده متخلفان پس از پلمب محل در اختیار مراجع قضایی و تعزیراتی قرار گرفت . وی افزود: فعالیت این دو مرکز غیر مجاز دخالت در امر درمان محسوب شده و ادامه روند کاری این دو مرکز می توانست جان شهروندان را با خطر مواجه سازد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)