دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰

از چهارباغ برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده می کنیم

شهردار اصفهان گفت: اگر ساختن سینما و توسعه فضای فرهنگی در چهارباغ، نامی غیر از کار ارزشمند برای ارتقا فضای فرهنگی باشد با حقیقت فاصله دارد. همه باید در مسیر همکاری کرده و سنگ اندازی نکنند. به گزارش خبرنگار ایسنا، قدرت الله نوروزی، صبح امروز (چهارشنبه) در چهارمین نشست خبری خود اظهار کرد: به شعارهایی که دادیم عمل می کنیم. تلاش داریم تا تفکر سازه ای یا “بتونیسم” به سمت اجتماع گرایی حرکت کند. در برخی مجالس به شهرداری خرده گرفته می شود که چرا کارهای عمرانی کمتری انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)