دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۱

استاندار: خوزستان تا یک هفته آینده از مرحله سیلاب خارج می شود

استاندار خوزستان گفت: با توجه به کاهش دبی رودخانه های کارون و دز، در یک هفته آینده خوزستان از مرحله سیلاب خارج می شود. به گزارش مهر، غلامرضا شریعتی عصر شنبه در نخستین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان در استانداری، با اشاره به فروکش کردن سیل در بیشتر نقاط خوزستان بیان کرد: کشاورزان ما در مناطق سیل زده، آسیب دیده اند؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد این کشاورزان به کشت تابستانه برسند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)