دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۳

18 هزار کاربر پهباد غیرنظامی در کشور وجود دارد

به گزارش ایرنا، حامد سعیدی روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی توسعه و بکارگیری پهبادها در حوزه های مختلف عملیاتی بخش کشاورزی که در سالن جلسات معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی مستقر در کرج برگزار شد، افزود: همچنین 225 واحد، موسسه و شرکت تائید شده امنیتی و هواپیمایی برای ارایه خدمات پهباد در کشور فعال هستند. وی اظهار داشت: این شرکت ها خدمات پهبادی خود را در حوزه های خدمات کشاورزی، سمپاشی، معدن، نقشه برداری، طیف سنجی، امداد و نجات، فیلمبرداری و عکاسی فعالیت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)