سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تابا خبر ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۳

گزارش شهردار اهواز از اقدامات پس از سیلاب

شهردار اهواز در جلسه شورای اسلامی شهر بخشی از اقدامات این سازمان پس از طی شدن مراحل بحران سیلاب را گزارش داد. به گزارش تابا ، منصور کتانباف یادآور شد: از روز دوم فرودین ماه به صورت مستقیم وارد بحران سیلاب شدیم، در آن روزها در مصاحبه ای اعلام کردم که با دبی 2500 مترمکعب کارون، اهواز دچار بحران می شود که درعمل رودخانه کارون دبی 3500 مترمکعب را نیز پشت سر گذاشت و خوشبختانه با همدلی و یکپارچگی مردم و مسئولین شاهد کمترین مشکل برای شهروندان بودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)