جشنواره ملی زییایی اسب اصیل ترکمن / کلاله میزبان بیش از 100 اسب
سایر خبرها
انتخاب زیباترین اسب های اصیل ترکمن
نهم ویژه مادیان های 6 سال به بالا: اسب یلوه طوس در دور دهم ویژه سیلمی ها: اسب درنا حبیب ایشان همچنین به صاحبان اسب های اول تا سوم ده دور این مسابقات تندیس جشنواره و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد. به گزارش ایرنا، در حاشیه این جشنواره، کلنگ آغاز عملیات احداث مرکز دائمی جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن در روستای صوفیان کلاله به زمین زده شد. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
فرماندار: صنایع تبدیلی در پارس آباد مغان تقویت می شود
عدم وجود صنایع تبدیلی تمام این محصولات به صورت خام به سایر استان ها انتقال می یابد. او اظهار داشت: استقرار صنایع تبدیلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند ضمن ایجاد اشتغال و ارزش افزوده با دسترسی سهل به مواد اولیه و نیروی انسانی کاری و جوان ، زمینه سود آوری بسیار خوبی را برای شرکت های سرمایه گذار فراهم کند. فرماندار پارس آباد همچنین به حمایت های دولت برای سرمایه گذاری در این شهرستان
دریادار خانزادی:حضور آمریکایی ها در خلیج فارس نمایشی است
به گزارش شهدای ایران ؛ امیر دریادار حسین خانزادی امروز در دیدار با امام جمعه سبزوار و فرماندار ویژه این شهرستان با اشاره به روز ملی خلیج فارس و تهدیدهای همیشگی آمریکا در منطقه خلیج فارس، گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی و ریشه تمدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شریف و منطقه است و عنوان خلیج فارس معنای بسیار ارزشمندی دارد که ریشه آن در تاریخ است. فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی
اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دیر تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری همسو نیوز کریم علی حسنی فرماندار شهرستان دیر چهارشنبه شب در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دیر با تبریک این روز اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در امید دادن به مردم را دارند. وی با بیان اینکه همه مسئولان در تصمیم گیری ها می بایست خرد جمعی را مد نظر داشته باشند و همواره با شور و مشورت با افراد از ایده های خلاق آنها استفاده کنند تصریح
یک هزار جذب جدید در آموزش و پرورش استان سمنان
کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت ها و تخلیه خانه ها به منظور حفظ جان شهروندان شد گفت: دانش آموزان پایه اول تا پنجم ابتدایی در منطقه کالپوش با توجه به این که نمره های درسی آنها کیفی و توصیفی است، به دلیل کمبود فضای آموزشی و حفظ جان دانش آموزان در برابر حوادث طبیعی مانند رانش زمین، زودتر ارزشیابی و تعطیل می شوند . به گفته وی، کلاس های درس دیگر پایه های تحصیلی
مجموعه خبرهای متنوع 12 اردیبهشت ماه+فیلم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ برگزاری همایش سلامت معنوی در بیمارستان هاجر شهرکرد، ارسال سومین محموله کمک های دانش آموزان بروجنی برای ارسال به مناطق سیل زده، برپایی بازارچه های رونق کار و فناوری در مدارس بن، برگزاری کمیته ازدواج آسان و تحکیم استحکام بنیان خانواده در اردل، تجلیل از کارگران شهرستان های اردل، کوهرنگ و شهر جونقان، جشنواره غذای بومی و محلی در لردگان، تجلیل از
بازدید از کارخانه فولاد تربت حیدریه/ کلنگ زنی پروژه کارخانه تولید اسلب
امروز پنجشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تربت حیدریه حضور یافت و مورد استقبال فرماندار، نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولان شهرستان قرار گرفت. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، لاریجانی در ابتدای ورود به تربت حیدریه پروژه کارخانه تولید اسلب(کاشی و سرامیک بزرگ) در محل کاشی زرین را کلنگ زد. همچنین کلنگ بزرگ ترین مجتمع اقامتی بین راهی کشور در زمینی به مساحت 18 هکتار با
سند نشاط اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش در سمنان تدوین شد
پرورش فرماندار سمنان نیز در این مراسم و در سخنانی کوتاه با بیان اینکه همه ما قدردان زحمات و تلاش های معلمان و خود را مدیون آنها می دانیم، گفت: معلمان قشر تأثیر گذار جامعه محسوب می شوند. سید عباس دانایی با بیان اینکه اولویت ما در شورای آموزش و پرورش توجه جدی به آموزش و پرورش نسل جوان است، ابراز داشت: از افتخارات استان سمنان دارا بودن معلمان خوب و پرتلاش که دانش آموزان خوبی را تحویل جامعه داده است. در این مراسم از معلمان شهرستان سمنان تقدیر به عمل آمد. اجرای سرود دانش آموزی از بخش های همایش روز معلم بود. کد خبر 4606189 ...
کارگران فعال واحدهای تولیدی مهریز تجلیل شدند
به گزرش ایرنا، فرماندار مهریز در این دیدار که به مناسبت هفته کار و کارگر( 5 الی 11 اردیبهشت) به اهمیت تولید و اشتغال و ضرورت رونق تولید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: زمینه برای کار و فعالیت در این شهرستان فراهم است. وی ادامه داد: برای خدمت و برخورد با جنگ اقتصادی دشمنان هیچ عملی بهتر و مهمتر از تولید و تلاش برای جذب جوانان و اشتغالزایی آنها نیست. همچنین رئیس اداره
برگزیدگان دومین جشنواره استانی اندیشه مطهر معرفی شدند
'اندیشه مطهر' 12 نمایش صحنه ای و سه نمایش خیابانی از شهرستان های مشهد، تربت حیدریه، قوچان، فریمان، طرقبه شاندیز، خوشاب به رقابت پرداختند. در این مراسم برگزیدگان بخشهای طراحی نور، طراحی لباس، طراحی صحنه، بازیگری مرد، بازیگری زن، کارگردانی و اثر برگزیده با نظر هیات داوران شامل اتابک نادری، نادر برهانی مرند و محمد مهدی خاتمی، معرفی شدند. در بخش طراحی نور دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و
ادارات تکاب در برگزاری پرشور انتخابات اهتمام جدی داشته باشند
به گزارش ایرنا، علی مکرمی، روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری تکاب در سال 1398 افزود: مدیران و روسای ادارات شهرستان امور مربوط به انتخابات مجلس یازدهم به دقت انجام و اصل قانونمندی و بی طرفی را در تمام مراحل انتخابات لحاظ کنند. وی اظهار داشت: روسای ادارات زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را فراهم کرده و از رفتارها و اقدامات جانبدارنه خودداری کنند. فرماندار تکاب با اشاره
اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی شمالغرب کشور به بهره برداری رسید
به گزارش برق نیوز ، اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی منطقه شمال غرب کشور، در استان اردبیل به ظرفیت 1 مگاوات با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اردبیل، نمایندگان ساتبا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، نمایندگان شورای شهر اردبیل و جمعی از مدیران دولتی و نمایندگان بخش خصوصی این استان افتتاح گردید. فاز دوم احداث
ورود ملخ به مزارع کوهرنگ تأیید نشده است/ موضوع در دست بررسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شب گذشته برخی از منابع خبری شهرستان کوهرنگ به نقل از فرماندار این شهرستان خبر از ورود ملخ صحرایی از شهرستان اندیکا به مزارع بخش بازفت این شهرستان داده بودند؛ خبرگزاری فارس این موضوع را از مسؤولان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری جویا شد. حمیدرضا دانش امروز در گفت وگوبا خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص انتشار خبرهایی مبنی بر ورود ملخ صحرایی به مزارع
قم پیشگام طرح های مردم محور در کمک به سیل زدگان
به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا، بهار امسال برای بسیاری از ایرانیان با وقوع سیل در شماری از استان های کشور چهره ای متفاوت داشت و موجب خسارت های بسیاری شد که جبران بخش های مالی آن احتیاج به اعتبارات کلان و عزمی ملی دارد.وسعت تخریب سیل در برخی از استان [...] به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا، بهار امسال برای بسیاری از ایرانیان با وقوع سیل در شماری از استان های کشور چهره ای متفاوت داشت و موجب خسارت های بسیاری شد که جبران بخش های مالی آن احتیاج به اعتبارات کلان و عزمی ملی دارد. وسعت تخریب سیل در برخی از استان ها به حدی است که اگر برای جبران آن تنها به اعتبارات دولتی اکتفا شود، سال ها زمان می برد تا اندکی از حجم خسارت ها کاسته شود. در چنین شرایطی ایجاد طرح های حمایت جمعی و بسیج مردمی، مهمترین راهکاری است که می تواند محدودیت های اعتبارات دولتی را جبران کند و موجب سرعت یافتن روند بازسازی ها در مناطق آسیب دیده شود. در همین رابطه قم با داشتن سابقه ای درخشان در انجام طرح های حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم برای خدمت رسانی به نیازمندان و حادثه دیدگان کشور، به عنوان استانی پیشگام در جریان کمک رسانی به سیل زدگان وارد عمل شد و توانست با تشکیل قرارگاه مردمی خدمت رسانی، روند حمایت از آسیب دیدگان سیل اخیر را شتاب بخشد. پیرامون همین موضوع خبرنگار ایرنا نظر شماری از مسئولان قم در خصوص ستاد مردمی کمک به سیل زدگان، مستقر در این استان را جویا شد. ** مردم قم در کمک به سیل زدگان حماسه آفریدند استاندار قم در این رابطه با اشاره به پیشگامی شهروندان قمی در ارسال کمک ها و اعزام نیرو به استان های خسارت دیده در سیلاب های اخیر افزود: مردم این استان در کمک به هموطنان سیل زده حماسه آفرینی کردند. بهرام سرمست ضمن ستایش مردم قم به دلیل کمک به هموطنان خسارت دیده در استان های سیل زده، گفت: شهروندان قمی در کمک به همنوعان خود پیشگام و بخشنده بودند. استاندار قم همچنین با بیان اهمیت نیاز سنجی در رابطه با مشکلات سیل زدگان در مناطق مختلف کشور، بر ضرورت نظام مندی انتقال کمک های مردمی از این استان به مناطق سیل زده تاکید کرد. سرمست، حس همدردی و انسان دوستانه مردم را سرمایه ای بزرگ دانست و گفت: قدردانی از این سرمایه مردمی کاری دشوار است و مسئولیت مدیران را در برابر این احساس خالصانه مردمی، دشوار می کند. وی مدیریت صحیح کمک های مردمی به سیل زدگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با اولویت سازی و حرکت نظام مند و نیز شناسایی نیازهای مناطق سیل زده، برای هدایت صحیح و به دور از موازی کاری در ارسال کمک ها اقدام شود. وی خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه مدیران استان با همدلی و کار گروهی مشترک در انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. ** مردم قم پیشتاز خدمت رسانی به سیل زدگان فرماندار قم نیز گفت: مردم نیکوکار این استان که همواره در زمینه کارهای خیر و کمک رسانی به حادثه دیدگان در سراسر کشور نمونه اند، این بار نیز در خدمت رسانی به سیل زدگان استان لرستان پیشتاز بوده و با کمک های خود به سرعت درد و رنج آسیب دیدگان را کاهش می دهند. مرتضی حیدری بیان کرد: از همان روزهای نخست وقوع حادثه در قم هماهنگی لازم میان دستگاه های مختلف با محوریت آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و پشتیبانی های استاندار قم در موضوع حمایت از سیل زدگان استان لرستان ایجاد شد و نیازمند حضور پرشور مردم در این عرصه برای شتاب بخشیدن به روند کمک رسانی ها هستیم. وی گفت: در جریان سیل شدیدی که در اکثر نقاط کشور رخ داد، قم به عنوان معین لرستان انتخاب شد و از همان لحظات اولیه وقوع سیل در این استان برغم آنکه خود قم نیز درگیر موضوع سیلاب بود ولی ضمن مدیریت آن در استان، با تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل زدگان لرستان به یاری حادثه دیدگان این استان شتافت. وی بیان کرد: در همین رابطه جلسه های هم اندیشی درقم تشکیل و برنامه ریزی منسجمی برای کمک به سیل زدگان استان لرستان تدوین شد. وی ادامه داد: همچنین قرارگاه سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم در استان لرستان مستقر شد و مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری که دارای آشنایی لازم با مناطق سیل زده است، با دستور استاندار، برای مدیریت کمک های استان به لرستان، به مناطق سیل زده رفت و محسن بهشتی معاون عمرانی استانداری و محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران قم نیز با سازماندهی امکانات فنی و مهندسی به یاری ستاد حمایت از سیل زدگان استان لرستان شتافتند. ** 2 میلیارد تومان توسط ستاد مردمی قم به سیل زدگان کمک شد رئیس ستاد مردمی کمک رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان نیز گفت: این ستاد تا پایان فروردین ماه بیش از 2 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم قم را به مناطق سیل زده ارسال کرده است. محمود پارچه باف افزود: ستاد مردمی کمک رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان در قم در همان روزهای بروز حادثه با محوریت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حضور نهادها و دستگاه های مختلف استان تشکیل شد و خدمت رسانی به آسیب دیدگان در منطقه چگنی استان لرستان را به عنوان اولویت اصلی برعهده گرفت. وی با اشاره به این که عمق خسارت ها در مناطق حادثه دیده بسیار بالاست، بیان کرد: قرار است با حمایت های مردمی و پشتیبانی نهادهای استان، یک هزار و 200 واحد مسکونی از طرف ستاد مردمی قم در منطقه چگنی احداث شود. وی ادامه داد: این ستاد تاکنون نقش موثری در انتقال و توزیع مناسب کمک های مردمی به مناطق سیل زده داشته است و تلاش می شود خدمت رسانی ها و پخش اجناس به نحوی انجام شود که همه آسیب دیدگان در مناطق یاد شده بتوانند از آن استفاده کنند. پارچه باف گفت: روند جذب کمک به مردم در مناطق سیل زده استان لرستان از طرف مردم و نهادهای استان قم با استقبال گسترده ای مواجه شده است و تا کنون محموله های فراوانی از آب آشامیدنی، محصولات بهداشتی، بسته های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام خوراکی و دیگر کالاها حسب نیاز مردم، به مناطق سیل زده ارسال شده است. ** پلدختر نقطه کانونی کمک های مردم قم مدیر قرارگاه کمک های مردمی قم در شهر پلدختر، با اشاره به اعتماد مردم به این قرار گاه گفت: در این مدت کمک رسانی های قرارگاه کمک های مردمی قم در شهر پلدختر به چهار صورت پیاده، قایق، بالگرد و پل معلق صورت گرفت و امداد و خدمات رسانی به مردم منطقه همچنان توسط این قرارگاه ادامه دارد. محمد خامه یار بیان کرد: علاوه بر مردم قم که قرارگاه مورد اعتماد آنها بود؛ نهادهایی مانند آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به همراه خادمان این آستان بسته های غذایی و بهداشتی مختلفی را در منطقه توزیع کردند. وی به فعالیت ها و همکاری های نهادهای دیگری مانند سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، استانداری، کمیته امداد امام خمینی، آموزش و پرورش، بانک ها، مدیریت بحران، راهداری، انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و بین راهی، راه آهن، یاوران نماز و آتش نشانی قم در پلدختر اشاره و اظهار کرد: آتش نشانی یک هزار و 250 عملیات امدادی، لجن کشی و آب کشی در این شهر انجام داد. وی با بیان این که قرارگاه مذکور مرکزی برای نیروهای داوطلب در منطقه پلدختر است، افزود: مردم استان هایی همچون اصفهان، همدان، یزد، سمنان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران نیز کمک هایی به این قرارگاه ارسال کردند و نیروهای جهادی ما از قشرهای مختلف از جمله ائمه جمعه بودند. خامه یار با بیان این که یک ایران کوچک در منطقه پلدختر برای کمک رسانی به مردم سیل زده این منطقه شکل گرفته بود، گفت: کمک ها به صورت های گوناگونی مثل توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی بود که با حفظ شان و کرامت مردم به صورت خانه به خانه توزیع شد. وی به انجام مسائل فرهنگی و حضور طلاب در منطقه اشاره کرد و افزود: اقامه نماز جماعت، برگزاری جُنگ شادی، جشن نیمه شعبان و اهدای اسباب بازی به کودکان از جمله فعالیت های دیگر این قرارگاه در منطقه با مشارکت سایر نهادها بود. وی با اشاره به پاکسازی یک هزار باب منزل از گل و لای توسط نیروهای جهادی از نهادهای مختلف ادامه داد: در بخش درمانی نیز 18 پزشک متخصص و فوق متخصص در منطقه حضور یافتند و 23 روستا را زیر پوشش قرار دادند. وی با بیان این که به مدت 17 روز 85 هزار پُرس غذای گرم بین مردم توزیع شد، اضافه کرد: توزیع پنج تریلی آب معدنی و اهدای 100 کارت هدیه سه میلیون ریالی توسط خیران به افراد آسیب پذیر زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی از دیگر کارهای انجام شده است. خامه یار اظهار کرد: 31 منزل فرهنگیان پلدختر که نیازمند تعمیر و بازسازی است، توسط آموزش و پرورش استان قم مورد مرمت و بازسازی قرار خواهد گرفت. وی با تقدیر و سپاسگزاری از همکاری تمامی ارگان ها اظهار کرد: روزانه 200 نیروی جهادی با همکاری ارگان های گوناگون، در مناطق سیل زده به یاری این قرارگاه آمدند و خدمات رسانی کردند. خامه یار خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری قم در این مدت در کنار راهداری استان های دیگر مشغول فعالیت و ترمیم راه های شهرستان پلدختر هستند. ** حجم کمک های مردم قم به سیل زدگان چشمگیر است مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم نیز با اشاره به این که حجم کمک های مردم این استان به سیل زدگان بسیار چشمگیر است، گفت: مردم قم تنها در مدت 2 هفته از چهارم تا 18 فروردین ماه سال جاری، 14 میلیارد و 800 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به مردم سیل زده استان های گلستان و لرستان توسط این نهاد کمک کردند و این روند همچنان ادامه دارد. اکبر میرشکار افزود: این نهاد از چهارم فروردین ماه برنامه جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم قم را به شهرهای سیل زده آغاز کرد و نخستین محموله کمک ها شامل لوازم خانگی از جمله 19 دستگاه یخچال، 50 تخته فرش ماشینی و 200 تخته پتو به استان گلستان ارسال شد. وی با بیان این که پس از وقوع حادثه سیل در لرستان از 10 فروردین ماه کار جمع آوری کمک ها آغاز شد، ادامه داد: محموله نخست کمک مردم قم به پلدختر روز 12 فروردین ماه شامل 5٫5 تُن برنج، روغن و مواد مورد نیاز برای پخت 30 هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و 260 میلیون ریال فرستاده شد. میرشکار ادامه داد: در این مرحله از ارسال کمک ها تعدادی پتو نیز خریداری شد و دراختیار مردم سیلزده قرار گرفت. به گفته وی، دومین محموله کمک ها شامل 11 هزار جفت کفش، یک هزار و 200 دست لباس، پتو، 400 متر فرش ماشینی، سه هزار و 550 متر موکب و مواد غذایی از جمله حبوبات، ماکارانی و آب معدنی نیز 18 فروردین ماه با هماهنگی ستاد مردمی سیل زدگان قم به شهر چگنی استان لرستان ارسال شد. وی با اشاره به این که کمک های مردمی به سیل زدگان در کوتاه ترین زمان ممکن به منطقه ارسال می شود، خاطرنشان کرد: از چهارم تا 18 فروردین ماه کمک های غیرنقدی مردم قم به ارزش هفت میلیارد و 540 میلیون ریال در سه مرحله به مناطق سیل زده گلستان و لرستان ارسال شد. مدیرکل کمیته امداد قم گفت: همچنین مردم قم در این مدت 6 میلیارد ریال به صورت غیرنقدی کمک نموده اند که برای ساخت مسکن مردم سیل زده اختصاص خواهد یافت. وی با تاکید بر این که در حال حاضر کمک های نقدی برای تعمیر و ساخت مسکن سیل زده ها در اولویت است، از مردم قم تقاضا نمود: کمک های نقدی را به شماره کارت 6037991199520952 بانک ملی با شناسه 989822 و یا با شماره گیری #99*025*8877* پرداخت نمایند. به گفته میرشکار، دفاتر کمیته امداد در پنج نقطه، مراکز نیکوکاری در 24 مسجد و پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف شهر قم در طول روز آماده دریافت کمک های مردمی است. وی همچنین گفت: با توجه به تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل زدگان قم، کمیته امداد نیز برای ارسال محموله ها و کمک های مردمی هماهنگی های لازم را با این ستاد انجام می دهد. ** ارسال مستمر محموله کمک های مردمی قم به مناطق سیل زده همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: محموله کمک های مردمی این استان به صورت مستمر توسط هلال احمر به مناطق سیل زده کشور ارسال می شود. محمد گل فشان با بیان اینکه هدایای جمع آوری شده توسط خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان پس از تفکیک و بسته بندی به مناطق سیل زده ارسال می شود، افزود: این محموله ها شامل اقلامی همچون آب معدنی، پوشاک، پتو، مواد شوینده و بسته های بهداشتی و مواد غذایی و کنسرو است. وی با اشاره به درخشش مردم قم در اعتماد به جمعیت هلال احمر، بیان کرد: سهم مشارکت مردم استان در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی توسط این نهاد تا 25 فروردین ماه سال جاری بیش از 15 میلیارد ریال بوده است. گل فشان با اشاره به ادامه جمع آوری کمک های مردمی، گفت: عموم مردم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارد، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و یا خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند. وی گفت: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک ها واریز کنند، همچنین شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و 5894631850259730 بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * از دیگر راه های واریز کمک های نقدی به هموطنان سیل زده است. سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد. گزارش: سید محمد ابراهیم جنابان 7405/ 6133/ 1175 انتهای پیام درج شده توسط : ...
مجوز بازگشایی مجدد گمرک سیراف پس از 30 سال، در انتظار دستور مساعد رئیس جمهور
ای فراموش ناشدنی باشد. مهم ترین مسئله ما در سیراف، احیا و بازگشایی گمرک است؛ این موضوع مستقیماً با سفره های مردم مرتبط است و چنانچه عنایتی از جانب دولت محترم تدبیر و امید شود و این اتفاق پس از چند دهه مجدداً به جریان بیفتد، دعای مردم سیراف را همواره پشت سر خود خواهید داشت. در این زمینه تلاش های فراوانی از سمت فرماندار محترم شهرستان و همچنین نماینده محترم مردم جنوب استان شده
رازوجرگلان رتبه برتر تولید را در استان دارد
به گزارش عصر اترک ، محمد زارعی هدک، فرماندار شهرستان راز و جرگلان در همایش رونق تولید اظهار کرد: این شهرستان روزانه 6 تن شیر، تولید 16 هزار راس دام سبک و سنگین، تولید گندم، پیله کرم ابریشم، صنایع دستی و اسب رتبه های برتر استانی و کشوری را دارا است. زارعی این مهم را ظرفیتی در این شهرستان برشمرد و بر تلاش افراد آگاه از جمله شوراها و دهیاران هر روستا برای آگاهی بخشی موفقیت بیشتر تاکید کرد
معلمان تضمین کنندگان آینده کشور هستند
فرماندار شهرستان ابهر گفت: نقش معلمان در تضمین آینده جامعه، اساسی و تعیین کننده است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، علی حیدری در مراسم سپاس معلم که به مناسبت پاسداشت مقام والای معلمان در همه مدارس و به صورت نمادین در آموزشگاه نمونه قائم (عج) ابهر برگزار شد، اظهار کرد: دستان معلمانی که دغدغه آموزش و تربیت آینده سازان کشور را دارند باید بوسید و قدردان زحمات آن ها بود، زیرا این کوچک ترین
کشف 137 جسد کردهای ایزدی در گورهای جمعی شنگال
به گزارش کردپرس، مرحله اول عملیات نبش گورهای جمعی شنگال که با همکاری دولت اقلیم کردستان، دولت مرکزی عراق و نظارت تیم های ویژه سازمان ملل، از ماه مارس 2019 آغاز شد، با نبش 10 گور در روستای کوچو واقع در منطقه قیروان از توابع شنگال پایان یافت و محما خلیل از کشف 137 جسد در این گورها خبر داد. وی که پیشتر از سوی رهبر حزب دمکرات به عنوان فرماندار شنگال منصوب شده بود، به سایت رسمی این حزب گفت
شهروندان خوش حساب نجف آباد، هدیه خود را دریافت کردند
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پس ازا جرای چندین آیتم از جشنوراه بادام، عسل و زعفران نجف آباد شامل قرآن، سرود ملی ناشنوایان، موسیقی، پخش کلیپ جشنواره، سخنرانی مسئولین جهاد کشاورزی، مهندس راعی فرماندار نجف آباد و مهندس منتظری شهردار نجف آباد صورت پذیرفت. در ادامه از دست اندرکاران جشنواره بهارانه 98 و جشنوراه بادام، عسل و زعفران نجف آباد و برترین های جهاد
پیام تبریک فرماندار شهرستان نایین به مناسبت گرامیداشت مقام معلم
عرصه گسترده تعلیم وتربیت و اعلام خرسندی وتشکر از کسب موفقیت های ارزنده ومنحصر به فرد دانش آموزی وفرهنگی در عرصه های ملی-استانی وشهرستانی که همه مدیون تلاش معلمان ومدیران ومربیان بزرگواراست ؛ بر طلایه داران آگاهی و روشنگری شهرستان نایین به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت شهرستان درود می فرستم . امیدوارم در سایه توجهات ولی عصر(عج)در انجام وظیفه بزرگ تعلیم وتربیت وخدمت به مردم شریف این منطقه موفق وسربلند باشید. محمود جمالی – فرماندار شهرستان نایین
نرخ بالای بیکاری از مشکلات اساسی در تنگستان است
اتحادخبر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: نرخ بالای بیکاری یکی از مشکلات اساسی در تنگستان است. عبدالحسن رفیعی پور عصر چهارشنبه در همایش روز جهانی کار و کارگر با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: هر جامعه ای که امروز نیاز دارد به سازندگی، ساخته شدن، عمران، توسعه و آبادانی یکی از ارکان پیشرفت آن نقش بسیار مهم کارگران است. وی تصریح کرد: امروز در هر نقطه ای از دنیا آثاری که
در سریال های دوره پهلوی هم یک زن سه بار شوهر نمی کرد!
کار که برای قرارداد آمد هم همینطور بود؟ ببین یک دختری بود مثل بقیه دخترها، حجاب معمولی و به شدت خجالتی. هنوز هم همینطور است، من در جشنواره جام جم او را دیدم، هنوز هم به نظر می رسید ذاتاً دختر با حجب و حیایی است. اما یک چیزی را هم در نظر بگیرید روزی که این اتفاق افتاد من تا یک هفته نتوانستم او را پیدا کنم که به او بگویم آن عکس کوفتی ات را بردار. جلسه ای اتفاق افتاد با یکی از مدیران سیما
دانش آموزان گناوه موفقیت های بزرگی در استان و کشور کسب کردند
اتحادخبر: فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در زمینه کسب موفقیت های متعدد دانش آموزی از شهرستان های مهم در کشور و استان بوشهر است. سید علی پاک نژاد در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گناوه با تبریک هفته معلم به همه فرهنگیان و معلمان و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار داشت: در حمایت از فرهنگیان و توجه به این قشر عزیز در شهرستان گناوه توجه خوبی صورت گرفته و گام های مؤثری
زنگ سپاس معلّم
استان نواخته شد. آیین نمادین این برنامه، ساعتی پیش در مرکز استان و در دبیرستان دخترانه پیامبر اعظم(ص) و با حضور امیر بینایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان و جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان سمنان با شکوه خاصی برگزار شد.
اصفهان از پیشتازان ایثار و شهادت
: شهرستان اردستان با تقدیم 320 شهید، 45 آزاده و 493 جانباز خدمت بزرگی به اسلام کرده است. حمیدرضا تاملی، فرماندار اردستان گفت: تلاش می شود چهار از 81 گلزار شهدای این شهرستان با اعتبارات تملک دارایی حداقل در شش ماهه نخست امسال ساماندهی شود.
درخشش هنرمند گچسارانی در نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ خلیج فارس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ خلیج فارس – شهرستان حاجی آباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن شهید حسن زاده حاجی آباد برگزار شد. هیئت داوران برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ را به شرح ذیل معرفی کرد که در این بین نمایش گم گشته به نویسندگی و کارگردانی داود پارسا از گچساران
بوی جاودانه گل با گلاب میمند فارس
دامان این گلزارها در حال برداشت حاصل تلاش یکساله شان هستند. بعضی به این شهر لقب سرزمین گل و گلاب ایران را می دهند و هر ساله با شروع فصل گلابگیری از اوایل اردیبهشت جشنواره ای محلی تحت عنوان گل و گلابگیری میمند به مدت یکماه در این شهر برگزار می شود. ظرفیت بی نظیر فارس در گیاهان دارویی، گل محمدی و دیگر گل هایی که در تولید عرقیات به کار می روند، سبب شده این استان همواره یکی از استان های مطرح
معلم؛ معمار عمارت بلند آزادگی و جوانمردی
به گزارش همسو نیوز از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به فرهنگیان بزرگوار شهرستان تبریک گفت. وی در این پیام آورده است: بزرگداشت مقام معلم تکریم و تجلیل از علم و ایمان، عشق و ایثار و کرامت و ازخود گذشتگی است، تقدیر از زنان و مردان تلاشگر بی ادعایی است که توان و علم و مهارت و عمر و جوانی خود را سخاوتمندانه به پای فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان ایران
دیدار بخشدار،رییس و اعضای شورای بخش مرکزی با عباس توکلی فرماندار شهرستان
تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان، ظهر امروز با عباس توکلی فرماندار شهرستان دیدار و گفت و گو نمودند.
#اخبار کوتاه ◽️تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان، ظهر امروز با عباس توکلی فرماندار شهرستان دیدار و گفت و گو نمودند. بحث و تبادل نظر پیرامون استفاده و امکانات این مجموعه در جهت توسعه هر چه بیشتر شهرستان از مهمترین مواردی بود که طی این دیدار مطرح شد. ✍پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری چادگان 11 اردیبهشت ماه 1398