دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد مقاومتی ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۶

نقض حقوق بشر در عربستان صدای مقامات آمریکایی را هم درآورد

دولت سعودی هفته گذشته 37 شهروند کشورش را به بهانه جرایم تروریستی اعدام کرد. نقض گسترده حقوق بشر در عربستان سعودی، حتی نگرانی مقامات آمریکایی را برانگیخته است. مسئولین آمریکا دولت سعودی را به رفتار منصفانه با مضنونین توصیه کرده و مجلس سنا لایحه ای برای مقابله با اقدامات ضدبشری عربستان تصویب کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)