دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آی تی آنالایز ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۰

خبری از تولید کارت هوشمند ملی نشد!

سخنگوی سازمان ثبت احوال از عدم ثبت نام 8 تا 10میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: 4میلیون و 500هزار نفر ثبت نام کرده ولی هنوز کارت ملی هوشمند خود را نگرفته اند. سیف الله ابوترابی در گفت وگو با فارس گفت: تا این لحظه برای 45میلیون و 500 هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است. وی با ابراز امیدواری نسبت به تولید کارت ملی هوشمند ایرانی توسط چاپخانه دولتی گفت: 4میلیون و 500هزار نفر فرآیند تکمیل ثبت نام خود را انجام داده و هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)