دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۲

ترجیح تاسیسات نفتی به هورالعظیم/سدهاتاب آوری خوزستان راکاهش دادند

عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل هاومراتع گفت: سیل ها می توانستند نعمت باشند وهزاران سال حاصلخیزی جلگه خوزستان را تامین کرده اند اما با سدسازی ها الان باید منتظر ریزگرد ناشی از سیل ها باشیم. محمد درویش، عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع، درباره مفید یا مضر بودن سیلاب های اخیر برای کشاورزی گفت: در واقع سیل ها یکی از دلایل حاصلخیز بودن جلگه خوزستان در طول هزاران سال گذشته بوده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)