سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۰

استفاده از تریبون ها برای تمامی کاندیداهای استان تهران یکسان باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از مهر ، انوشیروان محسنی بند پی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی گفت: وظیفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی است و باید از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم. وی افزود: همه می دانیم در شرایطی هستیم که دشمنان در صدد دل سرد کردن مردم از نظام هستند و مشروعیت هر نظامی متکی بر رأی مردم و انتخابات است و به باور دانشمندان سیاسی حضور مردم در پای صندوق های رأی نوعی قدرت معنایی تلقی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)