پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۲

معاون اول رییس جمهور حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

شفقنا- معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و از خداوند برای ملت های مسلمان عزت و سربلندی مسألت کرد. اسحاق جهانگیری در بخشی از این پیام ها ابراز امیدواری کرد در این ماه سراسر خیر و برکت بتوانیم بیش از پیش در جهت تحکیم پیوندهای اسلامی و قرآنی گام برداشته و به یمن این ماه عزیز و با مشارکت و همدلی دولت های اسلامی گام های موثری در جهت خدمت به مردم و بندگی و قرب الهی برداریم. انتهای پیام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)