سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۶

10 طرح عمرانی و تاسیساتی در هرمزگان به بهره برداری می رسد

به گزارش ایرنا، علی علیزاده عصر سه شنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی و تاسیساتی هرمزگان اظهار داشت: از جمله این طرح ها ، چهار سالن ورزشی است که در شهرستان های قشم، بندرلنگه و میناب اجرا شده است. علیزاده بیان داشت: از دیگر طرح ها می توان به سردخانه و سالن تشریح میناب، مجتمع فرهنگی و هنری رودان و مجتمع فرهنگی فین اشاره کرد. وی خاطرنشان کرد: ساختمان بخشداری گافر و پارامون شهرستان بشاگرد ،ساختمان تعزیرات حکومتی میناب و مرکز حمایتی خمیر از دیگر طرح هایی است که به زودی به بهره برداری می رسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)