دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد مقاومتی ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۹

پول برق پرمصرف ها از جیب مردم پرداخت می شود؟

در جلسه اخیر کمیسیون انرژی مجلس، با هرگونه افزایش تعرفه و یا تغییر در تعرفه های برق در سال 98 مخالفت شده است؛ چراکه برخی نمایندگان این موضوع را باعث افزایش فشار اقتصادی به مردم دانسته اند. این درحالی است که افزایش 23 درصدی تعرفه، مشترکین پرمصرف را شامل می شود که عمدتا از دهک های آخر درآمدی هستند و به حمایت دولت نیاز ندارند؛ این قشر در حال حاضر یارانه پنهان بیشتری نسبت به اقشار ضعیف جامعه دریافت می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)