دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۳

گوشی های قاچاق به دست پلیس افتاد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف یک محموله گوشی قاچاق در ایجرود خبر داد. مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان، از کشف یک محموله گوشی قاچاق در ایجرود خبر داد و اظهار کرد: این محموله شامل 29 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ و آیفون بوده است. این مسئول با بیان اینکه این محموله از سردشت به سمت تهران بارگیری شده بود، ادامه داد: این محموله از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد که ارزش ریالی آن یک میلیارد ریال است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)