واکنش روسیه به کاهش سطح تعهدات ایران در برجام
سایر منابع:
سایر خبرها
مقاومت تنها راه پیروزی و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار است/ مردم از بیانیه شورای امنیت ملی تمام قد ...
برجام خارج شده و یکسال از بی تفاوتی اروپا نسبت به انجام تعهدات برجام گذشته است، اقدام و بیانیه اخیر دولت و مسئولان نظام در رابطه با بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام ارزشمند است. امام جمعه سمنان با اشاره به ماه پرفضیلت رمضان هم در پایان خاطر نشان کرد: مومنان در این ماه به افطاری دادن و ترک حرام بیشتر توجه کنند و در این ماه روزه داران دعا کردن برای مسلمانان را در اولویت عبادت های خود قرار دهند. انتهای پیام / گ سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان
حمایت نمازگزاران از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، مردم خداجو و مومن اذربایجان غربی پس از اقامه نماز با شکوه جمعه، با راهپیمایی خود از تصمیم اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند . مردم استان امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی خشم خود را از اقدام قلدرمابانه ایالت متحده امریکا نشان داده و از اقدام شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند. مردم ضمن سردادن شعار های مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل ، خروج غیرقانونی دولت آمریکا از توافق برجام و اعمال مجدد تحریم ها علیه ملت ایران را محکوم کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، امام جمعه شیروان در خطبه های نماز جمعه با تشکر از اقدام شورای عالی امنیت ملی و حرکت رئیس جمهور علیه بدعهدی های آمریکا و اتحادیه اروپا، گفت: این یک اقدام انقلابی است. حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه دشمن جز خسارت و بدبختی چیز دیگری ندارد، از مردم خواست با اتکا به توانایی و اتحاد و همدلی، در مسیر توسعه قدم بردارند و با پیروی از ولایت، نقشه
امام جمعه موقت بندر دیر: با هنجارشکنان فضای مجازی در دیر برخورد شود
روز اول برای لغو تحریم های خصمانه آمریکا بود، تأکید کرد: اما با برجام تحریم ها کمتر که نشد بیشتر هم شد و دیگر توجیهی برای ماندن در برجام وجود ندارد و بالاخره صبر مردم ایران لبریز شد و امروز در سراسر کشور راهپیمایی می کنیم و حمایت خود از اقدام شورای امنیت ملی برای کاهش تعهدات برجامی ایران به نمایش می گذاریم. انتهای پیام/
نظام جمهوری اسلامی تا ابد با آمریکا دشمن است | آمریکا غلط کرده است که ملت ایران را تحریم می کند
کننده در بر دارد که حتی غرب گرایان را نیز شرمنده و دچار مشکل می کند. وی با بیان اینکه در طول تاریخ، هرکجا که نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است، گفت: تنها راه پیروزی در مقابل دشمن، پافشاری بر روی خطوط قرمز جمهوری اسلامی است. امام جمعه بندر انزلی اقدام اخیر مسئولان پیرامون مسئله برجام را اقدامی خوب دانست و افزود: امروز عموم ملت ایران دشمنی آمریکا را کاملاً
توزیع آب را به شهرداری واگذار نکنید
به گزارش اتاق خبر ، به نقل از ایسنا، داریوش مختاری اظهار کرد: واگذاری وظایف این شرکت ها به مؤسسات شهرداری ها به طور ساده به معنای واگذاری قدرت صدور مجوز انشعاب آب در کنار قدرت صدور سایر مجوزهای ساخت و ساز به شهرداری هاست و این توان اداری بسیار بالا، برای پایداری زیست بوم های شهری بسیار خطرناک است. وی اظهار کرد: تصویب و گنجاندن احتمالی وظایف شرکت های آب و فاضلاب به شهرداری ها، نشان از
نمازگزاران تبریزی از بیانیه برجامی شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند
مزدور آمریکایی، مرگ بر بزدل آمریکایی خشم و انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی نشان دادند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با سردادن شعارهای هیهات من الذله ، تحریم آمریکایی دیگر اثر ندارد و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست از اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با برجام حمایت کردند. نمازگزاران با حمل پلاکاردهایی با عنوان حرف فقط یک کلام آتش بزن بر برجام ، امان نامه
امام جمعه قم: دولتمردان قوی تر در گشایش زندگی مردم و جامعه اقدام کنند/ قصه تلخ پسابرجام برای بشریت
دیگر به حساب نمی آید این تحقیر نیز در پرونده دولت های عالم ثبت شد. او افزود: بیانیه ای که شورای عالی امنیت ملی دادند و مواضعی که اتخاذ شد نشان داد ما هنوز در قالب برجام گام هایی برای احیاء صنعت هسته ای فراتر از گذشته برداشته ایم. خطیب نماز جمعه قم با اشاره به حفظ همبستگی اسلامی تاکید کرد: برادران ترک و عرب و افغانی که هر جای عالم اسلام باشند همه از امت اسلام هستند ما همه را
نگاه اعتمادبه اروپاهم شکست خورد
این نوع نگاه هم در حال شکست است. ما خود تمایل داشتیم تا اروپا بازیگری بیشتری در برجام داشته باشد اما شاهد هستیم که اروپا در انجام تعهداتش ناتوان است. شفیعی با بیان اینکه امروز دو نکته مهم در ارتباط با اروپا برای ما حاصل شده است، گفت: یکی اینکه کشورهای اروپایی ناتوان از انجام تعهدات خود هستند و دیگر اینکه آنها بسیار تحت تأثیر آمریکا قرار دارند. این کارشناس مسائل بین الملل
رسیدگی به سیل زده ها را فراموش نکنیم/ اقدام شورای عالی امنیت ملی مدبرانه بود
دولت ایران در کاهش سطح تعهدات خود در توافق هسته ای آمریکایی ها و اروپائی ها را از توهم بیرون آورده است. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: تصمیم دولت مبنی بر کاهش سطح تعهدات خود در توافق هسته ای هرچند دیر صورت گرفت ولی اقدامی کاملا بجا و شایسته و بلکه لازم و ضروری بود و این عمل آمریکا و اروپا را از توهم بیرون می آورد.
تصمیم ایران به صورت مرحله ای و بدون وقفه پیگیری می شود
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در مصاحبه با ایران فرانت پیج (The IFP) در خصوص تصمیم اخیر برجامی ایران گفت: دیپلماسی، نبرد اراده ها برای دستیابی به حداکثر منافع است. مذاکرات هسته ای مسیری در دیپلماسی برای دستیابی به منافع متوازن بر اساس قاعده برد-برد بود. هرچند قرار بود برجام تامین کننده این هدف باشد لیکن آمریکا با خروج از این توافق بین المللی و
غرب به تعهدات خود در برجام عمل نکرد/ ماحصل خوش بینی به غرب
فرمودند که من به مذاکرات خوش بین نیستم و امروز ببینید که آنها در قبال هر یک از تعهدات شما در برجام چه می کنند. شعار تعامل با دنیا برای رفع مشکلات امام جمعه رویان گفت: در اولین توافق هسته ای طرف های غربی تعهدات فراوانی را دادند به طوری که جناح های غرب گرای داخل می گفتند چرا از ابتدا با آمریکا و غرب دشمنی می کردیم و سیاست خارجی امام خمینی (ره) و حتی موضوع تسخیر لانه جاسوسی نیز
مروری بر تصمیم تهران درباره برجام؛ ماندن یا نماندن؟
که به لندن سفر کرده بود در کنفرانس خبری با جرمی هانت همتای انگلیسی شرکت کرد و به اقدام ایران واکنش نشان داد. پمپئو نامه ایران را مبهم خواند و جرمی هانت نیز خواستار تعهد ایران به توافق هسته ای شد. (اینجا) در ادامه واکنش ها نیز نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که آمریکا خواهان گفت وگو با ایران برای دستیابی به یک توافق جدید است . هوک گفت: توافق جدید با ایران اگر حاصل شود برای تأیید
امام جمعه دهدشت:آشفتگی بازار نتیجه ناتوانی مسؤولان در نظارت است/هر مسؤولی توان مدیریت ندارد کنار بکشد
ریاست محترم جمهوری در خصوص نقض برجام حمایت می کنیم. امام جمعه دهدشت گفت: این اقدام و این حرکت رئیس جمهور را حمایت می کنیم و خطاب به اتحادیه اروپا عرض می کنیم بازی کردن با ملت ایران بس است. حسینی با اشاره به اینکه ایران تاکنون به تعهدات خود عمل کرده است،گفت: صبر اندازه دارد نطام به همه تعهدات خود عمل کرده بیش از این چیزی جز خفت و خواری نیست و ملت ما هیچ گاه زیر بار خفت و خواری
از چربی ترانس و انواع دیگر چربی ها بیشتر بدانید
امگا 3 , خوردن ماهی قزل آلای رنگین کمان در هفته است. منابع گیاهی خوب اسیدهای چرب امگا 3 عبارتند از دانه های کتان, گردو و روغن کانولا یا سویا. براساس مطالعه ای که توسط دانشکده کارآفرینی منتشر شده است, بیشتر چربی های خون امگا 3 با خطر کم تر مرگ زودرس در میان بزرگسالان مسن تر همراه هستند. بیشتر افراد چربی های اشباع نشده سالمی نمی خورند. انجمن قلب آمریکا نشان می دهد که 8 – 10 درصد
روانچی: چرا ترامپ میز مذاکره را ترک کرد؟
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در گفت وگو با شبکه ام اس ان بی سی مواضع ایران را درباره مواردی همچون پیشنهاد مذاکره دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران و اقدام متقابل ایران برای کاهش سطح تعهدات برجامی خود توضیح داد. مجید تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در گفت وگو با شبکه آمریکایی ام اس ان بی سی در واکنش به اظهار تمایل دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران و ادعای کارشکنی جان
قطعنامه راهپیمایی: لزوم خروج از برجام و توقف کامل تعهدات در صورت تداوم عهدشکنی اروپا
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تهران پرس، نمازگزاران اولین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از برگزاری راهپیمایی سراسری علیه بدعهدی آمریکا و غرب و در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی تاکید کردند: با توجه به بی اثر شدن معاهده برجام و اثبات چندباره بدعهدی طاغوت اعظم و غیرقابل اعتماد بودنِ کشورهای اروپایی، تقویت بنیه اقتصادی کشور با رونق تولید و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، توقف کامل اجرای یک طرفه تعهدات
همدانی ها حمایت خود را از بیانیه شورای امنیت ملی اعلام کردند
/> نمازگزاران با در دست داشتن بنرهایی با مضمون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با اتحاد و همدلی حمایت خود را از بیانیه شورای امنیت ملی اعلام کردند. در پایان راهپیمایی قطعنامه قرائت شد. به گزارش ایرنا، شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای برجام در بیانیه ای آورد: ایران از 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند. سفیران کشورهای عضو برجام شامل آلمان، انگلیس، چین، روسیه و
بدعهدی غربی ها آشکار است/ مردم پاسخی درخور به بی تفاوتی اروپایی ها می دهند
مدت هاست از برجام خارج شده اند و هر روز نیز جمهوری اسلامی و ملت ایران را تهدید و تحریم می کنند؛ در شرایطی که انتظار بود تا طرف دیگر برجام یعنی اروپایی ها واکنشی نشان دهند، تا امروز اتفاق خاصی نیفتاده است. وی تصریح کرد: بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام می گذرد و شاهد بی تفاوتی اروپا نسبت به انجام تعهدات خود هستیم و باید پاسخی به این بی تفاوتی ها داده شود. امام جمعه سمنان
حمایت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از مواضع دولت در موضوع برجام/رئیس جمهور نباید ذره ای از حق ایران در ...
صادر کرد و این حق برای ایران محفوظ بود تعهدات خودش را کاهش دهد. امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: دو ماه به سایر کشورها فرصت داده شده است که اگر در این دو ماه خروج آمریکا را جبران نکنند بدون شک جمهوری اسلامی ایران برخورد قاطع تری خواهد داشت، برای اعلام حمایت از این بیانیه امروز مردم استان بعد از نماز از این بیانیه حمایت می کنیم و نشان می دهیم از آمریکا متنفر هستیم و انزجار خودمان را به
آمریکا محور اصلی خطبه های نماز جمعه استان خوزستان
و مبارزه با گرانی ها در کشور و داشتن برنامه ی مدون و سازماندهی شده با گرانی و گران فروشی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت:با مخلان اقتصادی باید برخورد شدید شود. وی از مواضع دولت و شورای امنیت ملی در خصوص برجام تقدیر کرد و افزود:این اقدام باید زودتر از این اتفاق می افتاد و نیاید به اروپایی ها که دنباله روی آمریکا هستند اعتماد کنیم. حجت الاسلام ابراهیمی پور توسعه اقدامات هسته ای را پاسخ
مردم یزد در حمایت از تصمیم شورای امنیت ملی راهپیمایی کردند
ماست، انزجار خود را بدعهدی استکبار نشان دادند. همچنین در پایان این راهپیمایی باشکوه قطعنامه سراسری در پنح بند قرائت شد که در بخشی از آن با اشاره به بی اثر شدن معاهده برجام و اثبات چندباره بدعهدی آمریکا و اروپا بر تقویت بنیه اقتصادی کشور با رونق تولید و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی تاکید شده است. همچنین راهپیمایان، توقف کامل اجرای یک طرفه تعهدات جمهوری اسلامی در توافقنامه نقض شده موسوم به
راهپیمایی مردم قم در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
الزکیه. ما شرکت کنندگان در راهپیمایی گرچه انتظار داشتیم هم زمان با خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای، ایران هم مقتدرانه به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی برجام را آتش بزند، اینک ضمن اعلام حمایت از بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی در راستای احقاق حقوق حَقّه ملّت ایران و ضرورت توقف فوری تمامی تعهدات برجامی بدون اکتفا به موادی از آن با بانگ رسای توحیدی الله اکبر - خامنه ای رهبر- مرگ بر
امام جمعه شیراز:ملت ایران در برابر بدعهدی غربی ها متحد هستند
به گزارش ایرنا آیت الله لطف الله دژکام، در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: اگر طرف های مذاکره کننده به تعهدات خود پایبند باشند، جمهوری اسلامی همانگونه که تاکنون چنین بوده به تعهدات خود پایبند خواهد بود اما اگر بحث بر بدعهدی و نادیده گرفتن حقوق کشورمان باشد، دشمنان بدانند که ملت به پا خاسته و سربلند ایران هیچگاه راه دفاع از حقوق حقه خود را نخواهد بست. نماینده ولی فقیه در فارس بیان
راهپیمایی مردم اراک در محکومیت نقض برجام توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر اراک پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه بیستم اردیبهشت ماه 1398 در محکومیت عهدشکنی اروپا و آمریکا در معاهده برجام اقدام به راهپیمایی کردند. در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان ضمن حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی در دادن فرصت به اروپایی ها ؛ پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کرده و بر
عزت امروز ایران حاصل 40 سال استقامت است
کنند و در ماه رمضان به صورت علنی اقدام به فروش غذا نکنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی هم مکلف به ممانعت از باز بودن و حرمت شکنی این مغازه ها شده است؛ همه می دانیم همیشه کار ها فقط برمحور نصیحت انجام نمی شود. وی خاطرنشان کرد: تورات در ششم ماه رمضان، انجیل در دوازدهم، زبور در هجدهم این ماه و قرآن در شب قدر نازل شده است و این نشان از عظمت این ماه حتی از پیش از اسلام دارد. طباطبایی
پیام دفاع مردم از عزت و سرافرازی در سراسر ایران
آمریکاست'، 'وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد' بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدام انقلابی شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند. **اصفهان مردم شهرهای مختلف استان اصفهان در حمایت از اقدام دولت و بیانیه شورای امنیت ملی مبنی بر توقف برخی از بندهای توافق هسته ای (برجام) راهپیمایی کردند. در این راهپمایی که پس از برگزاری نماز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد
راهپیمایی نمازگزاران خوزستان در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مردم انقلابی و روزه دار اهواز هم پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در این راهپیمایی اعلام کردند ، مذاکرات هسته ای با کشورهای موسوم به 1+5 و توافق برجام ، اثبات کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین المللی و بیانگر بی تعهدی، بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن سردمداران بدعهد آمریکا و هم پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است. در پایان این راهپیمایی بیانیه ای
راهپیمایی ضد استکباری مردم ورامین
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما / شرکت کنندکان در راهپیمایی ضد استکباری ورامین، با اعلام حضور آگاهانه و مقتدرانه در برابر تشدید توطئه های رذیلانه و تهدیدات امریکا و حمایت از آغاز مقابله نهادهای مسئول با عهدشکنی و بدقولی کشورهای طرف مذاکره هسته ای مسیر مصلی نماز جمعه تا گلزار شهدای سید فتح الله را با فریاد مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل پیمودند. راهپیمایان در پایان با قرائت قطعنامه ای از بیانیه شورای عالی امنیت کشور حمایت و خواستار اقدام قاطعانه در برابر بدعهدی های امریکا شدند.
روحیه انقلابی ملت ایران باعث عزت و اقتدار در برابر استکبار جهانی
اظهار داشت:، اما در این مدت یک سال هیچ اتفاقی صورت نگرفت و در سالگرد برجام اقدام قاطع از سوی ایران صورت گرفت. امام جمعه خرم آباد ادامه داد: این اقدام مطابق بند 26 و 36 توافق نامه هسته ای حق ایران و منطبق بر سند برجام است. آیت الله میرعمادی عنوان کرد: براساس بند های این توافق نامه ایران حق دارد تعهداتش را به صورت کلی یا جزئی کاهش دهدکه الان 2 مورد از تعهدات کاهش یافته است.