دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تهران نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۸

منطقه 20 مهیای میزبانی زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در لیالی قدر

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ؛ فرهاد افشار ، شهردار منطقه 20 در جلسه مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 با هدف هماهنگی بیش از پیش تیم های اجرایی و خدمات رسانی بهینه به شهروندان شهرری و دیگر مناطق شهر تهران برای انجام فریضه معنوی ویژه لیالی قدر در حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام اظهار داشت : با استفاده از تمام ظرفیت مدیریت شهری منطقه 20 در لیالی قدر به شهروندان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام خدمات رسانی خواهیم کرد تا زائران در شرایط مناسبی از فیوضات معنوی این شبها بهره مند شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)