دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۳

پلی کلینک فوق تخصصی شاهرود به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا ، این واحد درمانی 3349 متر مربع زیربنا داشته ، در چهار طبقه و با 160 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است. معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه آیین بهره برداری از این پلیکنیک در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این کلینک در نوع خود از طرح ها بزرگ کشور است که در قالب طرح تحول سلامت سیاست گذاری شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)