پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آبادان نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۶

نقش وزارت نفت در آبادانی و عمران آبادان کمرنگ تر شده است

رئیس شورای شهر آبادان گفت:مجموعه شرکت های وزارت نفت و شهرداری آبادان در طی سالیان متمادی مکمل یکدیگر بوده اند اما طی دهه اخیر نقش وزارت نفت در آبادانی و عمران شهر کمرنگ تر شده به طوری که احساس می شود شهرداری در مسیر عمران شهری تنها است. به گزارش ، عبدالله کعبی رئیس شورای شهر آبادان صبح امروز درباره اقدام شهرداری آبادان در ممانعت از ورود تجهیزات سنگین به فاز 2 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)