پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۲

گفت وگوی خواندنی با دکتر دینانی؛ اگر عقل نبود عاشق نمی شدیم!

روزنامه جام جم: بای بسم ا.. سخن زدن با اندیشگرِ یگانه و فیلسوفِ بی نظیرِ جهانِ اسلام کاری ست صعب! از خودِ ایشان بنیوشید که: با من سخته حرف زدن ! و این از بزرگی و فرهیختگیِ احیاگرِ حکمتِ شرق، دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی است و بس. هرچند سابقه دیرینِ آشنایی را رعایت کرده التفات فرمود: هرچی میخوای بپرس من جوابتو میدم دیگه ، اما بسی پرسش و پاسخ ها را رخصت ِ نشر نداد؛ با من که صحبت می کنی شخصی و... نباشه از خودم هم صحبت نکن ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)