پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۴

فتحی در وزارت ورزش؛ او استعفا داده است؟

آی اسپورت - به نظر می رسد در روز هایی که تیم فوتبال استقلال نتایج چندان مطلوبی نمی گیرد و اوضاع مدیریتی این تیم هم آشفته است، وزارت ورزش هم چندان بی میل به رفتن امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست. شنیده شد فتحی دیروز به وزارت ورزش رفته است. البته دلیل اینکه چرا او به وزارت رفته هنوز مشخص نیست، اما در شرایطی این صحبت ها مطرح شده که در یکی، دو روز گذشته بحث بازگشت کاظم اولیایی به استقلال به عنوان مدیرعامل هم به میان آمده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)