دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۱

116 کرمانشاهی با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بنا بر گفته مسئولان بهداشتی و پزشکی استان؛ 80 نفر توسط گاز مونوکسید کربن خانگی مسموم شده اند و 36 نفر دیگه در جاده یا در وسیله نقلیه خود دچار مسمومیت شده اند. همچنین بنا بر گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه تا پایان آبان سال گذشته 96 نفر با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند که 21 مورد جاده ای و 75 شهری بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)