سایر خبرها
فعالیت 15 خط پاسخگویی تلفنی به شهروندان درباره کرونا
اینکه اگر بیماری در مراحل اولیه تشخیص بیماری کرونا نتایج مثبتی داشت اما از حال عمومی خوبی برخوردار بود به وی توصیه می شود که در خانه خود مراقبتی داشته باشد و از مراجعه به بیمارستان خودداری کند، تصریح کرد: همراهان بیمار نیز نحوه مراقبت از بیمار را آموزش می بینند تا ضمن مراقبت از بیمار، از ابتلا سایر اعضای خانواده به بیماری نیز جلوگیری شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه
شهروندان در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کنند / سامانه 190 پاسخگوی سئوالات مردم
حسین فرشیدی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهروندان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کنند. فرشیدی افزود:در این سامانه پس از ورود و پاسخ به پرسش های موجود، چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شود پیگیری مراقبتی از طریق واحد های بهداشتی و درمانی متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت می کند. او گفت:پس از
اخبار کرونا در ایران/تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قم به 888 نفر رسید
خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: در حال حاضر 275 نفر به دلیل احتمال ابتلاء به ویروس کرونا در استان بستری هستند. به گفته وی متأسفانه 15 نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری در استان فوت کردند و 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه 121 بیمار مثبت قطعی در حال حاضر در مراکز درمانی استان بستری
آخرین آمار از مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی/ رکورد ابتلا به کرونا در یک روز شکست/ در صورت بی توجهی، ...
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به طور کلی آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به 395 نفر افزایش یافت. او ادامه داد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان های خراسان رضوی مشهد 270 نفر، نیشابور 57 نفر، تربت جام 27 نفر، سبزوار 15 نفر، گناباد 14 نفر، تربت حیدریه 12 نفر می باشد.
شیب صعودی ابتلا به کرونا در کشور
به گزارش راه امروز: استان تهران با 303 مورد ابتلای جدید همچنان در صدر موارد ابتلا است. در عین حال استان مازندران نیز 192 مورد ابتلای جدید داشته است. این درحالیست که بارها و بارها درباره عدم سفر به استان مازندران هشدار داده شده است و اکنون طبق آمار استان مازندران به یکی از استان هایی با خیز ابتلای بالا تبدیل شده است که قطعا سفر به این استان برای ما و مردم منطقه مشکل ایجاد می کند. در عین حال در
حلقه تنگ پویش های مردمی بر گردن کرونا در مازندران
به گزارش تیترامروز به نقل از ایرنا ، این سومین پویش پس از " در خانه بمانیم " و " نه به سفر به شمال " است که به صورت خودجوش شروع شد و مورد حمایت اعضای قرارگاه پدافند زیستی مقابله با کرونا استان مازندران قرار گرفت و تا حد زیادی توانست طرح های استانی را برای مقابله با این ویروس عملیاتی کند و سرعت آن را کاهش دهد. براساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرعت انتقال ویروس کرونا در این
هرمزگانی ها روزانه 500 تماس با سامانه مشاوره ویژه کرونا می گیرند
فریدون همتی روز جمعه دربازدید از فعالیت های سامانه 190 دانشگاه علوم پزشکی افزود:به منظور پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات شهروندان در زمینه ویروس کرونا، سامانه تلفنی 190راه اندازی شده وکارشناسان در این مرکز به طور دقیق به سوال های مردم درخصوص بیماری کرونا پاسخ می دهند. وی بیان داشت: این امر موجب ایجاد آرامش بیشتر در مردم و کاهش مراجعه غیرضروری به بیمارستان ها و مراکز درمانی شده که در پیشگیری
آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 11364 نفر افزایش یافت
وزارت بهداشت اظهار کرد: استان مازندران با 192 مورد ابتلای جدید در حال تبدیل شدن به یکی از استان ها با خیز ابتلا است و سفر به استان مازندران دشواری و گرفتاری برای ما و مردم آن منطقه ایجاد خواهد کرد. استان اصفهان و خراسان رضوی هم به عنوان دو مقصد مسافرپذیر همچنان با افزایش آمار مواجه است. 110 نفر در استان اصفهان و 110 نفر در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس ظرف 24 ساعت اخیر مورد ابتلای قطعی داشته ایم. انتهای پیام/
کشف جسد سلاخی شده عروس و داماد در حجله
ابتلاء به ویروس کرونا درگذشتند. مسمومیت 90 نفر با الکل صنعتی در فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مسمومیت 90 نفر با الکل صنعتی در استان خبر داد و گفت: مسمومیت با الکل جان 6 نفر را در فارس گرفت. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در 24 ساعت گذشته 90 بر اثر مسمومیت با الکل به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند؛ که 53 نفر در شیراز و 37 نفر از شهرستان
رشد جهشی کرونا در فارس/شناسایی 33 مورد جدید
/> بر همین اساس در استان فارس امروز 33 مورد جدید شناسایی شده که با احتساب آمار روز گذشته تعداد مبتلایان در این استان به 232 نفر رسیده است. با توجه به آمار اعلام شده سایر استان ها، فارس در رتبه 11 از لحاظ تعداد ابتلا جدید قرار گرفته است. امروز در استان های تهران، مازندران، اصفهان و خراسان رضوی آمار بیش از 100 مورد جدید ابتلا ثبت شده است. به گفته عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران/1289 مورد جدید و جانباختن 85 نفر
اصلی که در مراقبت و پیشگیری از این بیماری نیاز است آشنا نباشد. جهانپور اظهار کرد: همه حلقه های مفقوده که ممکن بود متصور باشد فعال شده و با بیماریابی فعال که صورت خواهد گرفت حلقه اول به عنوان سامانه شناسایی و مراقبت خواهد بود. هموطنان می توانند از طریق ورود به سامانه Salamat.gov.ir در صورتی که احتمالا شکایت بالینی یا علائم خاصی را مشاهده کردند و سوال و شکی مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا
ترخیص 88 بیمار مبتلا به کرونا در استان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تا روز پنج شنبه 22 اسفند 535 نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شدن که 88 نفر از این تعداد پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند. دکتر جمالیان افرود : تعداد بیماران تحت مراقبت در بیمارستان های استان هم 307 نفر است و تعداد 67 نفر از مبتلایان هم در قرنطینه در منزل به سر می برند. وی همچنین
اعلام وضعیت قرمز در کرمانشاه
این ویروس به کشورهای مختلف جهان است. وی افزود: کشور ما و به تبع آن استان کرمانشاه نیز در معرض آسیب گسترده این ویروس قرار گرفته و متاسفانه به زودی با آمار بالای مبتلایان، شاهد یک رخداد تلخ و همه گیر در کشور و استان خواهیم بود. رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: لذا به صراحت با اعلام وضعیت قرمز و هشدار جدی یک بحران فراگیر که شمار بسیاری از خانواده های استان را به گرداب رنج و عذاب خواهد
همه با هم کرونا را شکست می دهیم
دریافت خواهند کرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از همه شهروندان خواست با مراجعه به سامانه مذکور در غربالگری الکترونیکی سلامت شرکت کنند. سالاری با بیان اینکه کسانی که به این سامانه الکترونیکی دسترسی ندارند نگران نباشند، تصریح کرد: هزار و 200 کارشناس بهداشت و بهورز با این افراد با تلفن تماس می گیرند و پرسشنامه مربوط به وضعیت سلامت شان را تمکیل خواهند کرد. پاسخگویی به
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کرمانشاه به 94 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه دکتر ابراهیم شکیبا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 553 نفر بیمار مشکوک به کوئید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 445 نفر از آنان ترخیص شده اند و متاسفانه 10 نفر بر ثر عوارش ناشی از این بیماری فوت کرده اند وی افزود: هم اکنون 108 نفر در مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند. سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی
شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 21 نفر رسید
دکتر فاطمه نوده روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک 19 نفر از مجموع 21 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری شده بودند ترخیص شده اند و در منزل تحت مراقبت روزانه کادر ویژه بهداشتی قرار دارند. وی خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی را از مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: همه مردم باید با جدیت هرچه
طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا در استان قم آغاز شد + فیلم
شامل می شود که با پایش عمومی توسط سامانه سلامت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت، مشخصات فردی و هویت همه شهروندان در آن ثبت می شود تا معلوم می شود که آیا به ویروس آلوده هستند یا نه . انتهای پیام/451 /ش
افزایش قربانیان مشروبات الکی در خوزستان
خوزستان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان تاکنون 48 قربانی گرفته است، گفت: کنترل موارد جدید با تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی، قضایی و اصحاب رسانه انجام می شود. به گزارش ایسنا، علی احسان پور امروز 23 اسفندماه گفت: در 24 ساعت گذشته 11 نفر بر اثر مسمومیت الکلی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که هفت نفر از این تعداد، در اهواز بوده اند
شمارمبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به 52 نفر رسید
دکتر محمد هاشمی شهری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: همچنان زاهدان با 37نفر سکان دار بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان را دارد. او ادامه داد: همچنین هشت بیمار مبتلا به ویروس کرونا در سیستان و چهار بیمار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به ثبت رسیده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: چهار نفر از
مبتلایان کرونا در قم به 888 نفر رسید
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی ابرازه روز جمعه در گفت وگویی بیان کرد: تست آزمایش 42 تن از همشهریان در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شده است. وی افزود: در حال حاضر 923 نفر در بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین آمار بهبودیافتگان بیماری کرونا در قم، اضافه
الکل مسموم 49 فوتی و 594 مسموم برجای گذاشت
که عمدتا از اهواز بوده اند به مراکز درمانی مراجعه کرده که از این تعداد، متاسفانه 48 نفر جان خود را از دست داده اند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص مراقبت از نوجوانان و جوانان از اطلاعیه دادستانی در خصوص اهتمام به برخورد قضایی لازم با توزیع کنندگان مشروبات سمی در استان که سبب فوت جوانان شد، قدردانی کرد.
شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به 395 نفر افزایش یافت
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی با اضافه شدن 110 مبتلای جدید به 395 نفر افزایش یافت. به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: 270 نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند
تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به 11 هزار و 364 نفر رسید
به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اند. جهانپور گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 85 نفر از مبتلایان جدید کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 514 مورد رسید. وی درباره موارد جدید بیماران کووید 19 در کشور به تفکیک استان ها نیز اظهار کرد: تهران 303 نفر، قم 42 نفر، گیلان 71 نفر، اصفهان 110 نفر، البرز 6 نفر، مازندران 192 نفر، مرکزی 48 نفر
جدیدترین اخبار رسمی از کرونا در ایران/ تعداد جان باختگان به 611 نفر، بهبودی ها 3529 تن و مبتلایان 11364 ...
12 اسفند 1398 پلمب داروخانه ای که محلول های غیر بهداشتی می فروخت رئیس کلانتری 148 انقلاب، از پلمب یک داروخانه که محلول های ضدعفونی غیربهداشتی می فروخت، خبر داد./ مهر 23:26:03 12 اسفند 1398 تعداد مبتلایان کرونا در مازندران به 60 نفر رسید رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که آمار جمعیت مبتلا به ویروس کرونا در این استان به 60 نفر رسید
تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به 11 هزار و 364 نفر رسید
اند. جهانپور گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 85 نفر از مبتلایان جدید کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 514 مورد رسید. وی درباره موارد جدید بیماران کووید 19 در کشور به تفکیک استان ها نیز اظهار کرد: تهران 303 نفر، قم 42 نفر، گیلان 71 نفر، اصفهان 110 نفر، البرز 6 نفر، مازندران 192 نفر، مرکزی 48 نفر، قزوین 12 نفر، سمنان 38 نفر، گلستان 21
ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا
شمار افراد مبتلا به ویروس کووید 19 در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن به 21 نفر رسیده است. نوده افزود: از 21 فرد مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار 19 بیمار بستری بهبود یافته و ترخیص شده اند و در منازل خود تحت مراقبت روزانه کادر پزشکی قرار دارند. وی اظهار کرد: تاکنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه
نیکوکاران بابل؛ حامیان بی دریغ مدافعان سلامت
تحویل دادند. مرگ سید منوچهر ساداتی، کارمند دانشگاه علوم پزشکی بابل و دکتر مصطفی صمدی پزشک خانواده در بابل با خبر تولد نوزادان مادران مشکوک به کروناویروس شنیده می شود و غم و شادی را در هم می آمیزد. وضعیت فعلی گرچه توان مجموعه های درگیر در روند رسیدگی به بیماران و مبارزه با شیوع کروناویروس را در اختیار گرفته است، اما حضور مردم نیکوکار و همراه دوشادوش کادر درمانی، نمادی از هم دلی و هم یاری
مسمومیت الکلی در خوزستان 11 نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ادامه مراجعات ناشی از مسمومیت الکلی به مراکز درمانی استان، گفت: در 24 ساعت گذشته 11 نفر بر اثر مسمومیت با این مایع به مراکز درمانی استان مراجعه کرده که 7 نفر آن ها در اهواز بوده اند. او بیان کرد: یک نفر دیگر به دلیل مسمومیت الکلی فوت کرده و تعداد قربانیان مشروبات الکلی
آمار مبتلایان ویروس کرونا در قم به 888 نفر رسید
علی ابرازه روز جمعه در گفت وگویی بیان کرد: تست آزمایش 42 تن از همشهریان در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شده است. وی افزود: در حال حاضر 923 نفر در بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین آمار بهبودیافتگان بیماری کرونا در قم، اضافه کرد: از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 14 بعدازظهر 54 تن با
198 نفر از بیماران کرونا در قزوین بهبود یافتند
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد بیمار پس از بستری، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند. محمدحسن ارداقیان یادآور شد: مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین 338 نفر است. وی اظهار داشت: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانه ماندن است و به شهروندان توصیه می شود فقط در صورت اضطرار از منزل خارج شوند. تاکنون 11 هزار و 364 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 514 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و 529 نفر نیز بهبود یافته اند. ...