سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هارپی نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۱

بازدید سرزده سرلشکر موسوی از دانشگاه افسری امام علی(ع) +عکس

فارس نوشت: فرمانده کل ارتش بمناسبت روز معلم با حضور سرزده در دانشگاه افسری امام علی(ع)، این روز را به استادان و فرماندهان این دانشگاه تبریک گفت. سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در دانشگاه افسری امام علی(ع) ضمن تبریک روز معلم به استادان و فرماندهان، از مراحل و روند آموزش دانشجویان در شرایط بهداشتی فعلی و اماکن مختلف این دانشگاه بازدید کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)