سایر منابع:
سایر خبرها
فرماندار اردستان:سیستم اطلاع رسانی اردستان نمره قبولی در حوزه آگاه سازی مردم نمی گیرد فرماندار اردستان ...
فرماندار اردستان در جلسه روز روابط عمومی: سیستم اطلاع رسانی در شهرستان اردستان از مدیران دستگاه ها و روابط عمومی تا اصحاب رسانه نمره قبولی در حوزه آگاه سازی مردم نمی گیرد. روابط عمومی منظر هر سازمان است که می تواند با عملکرد مثبت یا منفی خود، در سرنوشت آن اداره تأثیر گذار باشد. روابط عمومی هر ارگانی به عنوان دیدبان سطح رضایتمندی مردم از عملکرد آن دستگاه می باشند. امروز حضور
ضعف در شناخت جایگاه روابط عمومی/اختیار عملی که داده نمی شود
به گزارش خبرنگار مهر ، صبح امروز چهارشنبه نشست روابط عمومی های قروه در حالی برگزار شد که مثل سه سال گذشته سخنان تکراری عنوان شد و مهم تر اینکه بسیاری از مسئولان روابط عمومی ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند. در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان قروه اظهار داشت: بیشتر مردم از حوزه روابط عمومی و وظایفی که دارند مطلع نیستند و همین یکی دیگر از دلایل ضعف روابط
استفاده از پارکینگ منازل به عنوان انبار کالا ممنوع است
لازم بمنظور التزام واحدها جهت ثبت اطلاعات در سامانه و همکاری و جدیت دستگاه های ذیربط و تعامل با اداره صمت از سوی اتاق اصناف، شهرک صنعتی، شبکه بهداشت و درمان و... باید صورت گیرد. وی در ادامه با اشاره به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا افزود: با توجه به احتمال قاچاق دام زنده ضروری است دستگاه های ذیربط ضمن هوشیاری و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند
پیام فرماندار زرند به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس
صادق زاده فرماندار زرند به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، علی صادق زاده فرماندار شهرستان پیامی صادر نمود. متن پیام بدین شرح می باشد: 《بسمه تعالی قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است و هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کران و مظلومیتی بی مرز
لزوم پرهیز از گفتار و نوشتار درمانی و حرکت به سمت عملگرایی/از رسانه ها و منتقدان صادق قدردانی می کنم
روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خواست: در زمینه پاسخگویی به مردم طوری عمل کنند که ارتباط بین مردم و مسوولان بیشتر شود و تسهیل یابد. سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها تنها به انعکاس عملکرد مثبت دستگاه ها بسنده نکنند، گفت: مدیر روابط عمومی باید ضعف ها را نیز منعکس کرده و آیینه واقعیت نمای هر دستگاهی باشند. وی اظهار کرد: چنانچه روابط عمومی این رویه را پیش
دیدار فرمانده انتظامی شرق استان تهران با فرماندار قرچک
عزیزی نیز در این دیدار خواستار تعامل و همکاری تنگاتنگ میان همه دستگاه های شهرستان با نیروی انتظامی شد و تاکید کرد: تمام اقدامات پلیس در راستای ایجاد آسایش شهروندان و امنیت پایدار آنان است که در این مسیر و در برخورد با فرد یا افرادی که امنیت مردم را مختل کنند، هیچ گونه تعارفی نخواهیم داشت.
بازدید مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از شعب تابعه
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد علی عباس زاده وحید گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی در گستره جمعیتی بیش از 44 میلیون نفر فراگیر شده است. وی ادامه داد:یقینا توسعه همه جانبه خدمات این سازمان بزرگ اجتماعی،نیاز به تعامل دوسویه دارد. عباس زاده وحید تصریح کرد:در یک سو سازمان تامین اجتماعی و مدیران و کارکنان این سازمان هستند که با تلاش های همه جانبه در دو حوزه بزرگ
ضرورت ارتقاء جایگاه روابط عمومی
نهادهای مختلف دولتی و خصوصی است، افزود: روابط عمومی ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی سازمان ها دارند. فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به لزوم معرفی دستاوردها و خدمات دولت توسط روابط عمومی ها، گفت: مدیران روابط عمومی با برقراری ارتباط با جامعه هدف و حلقه مهم ارتباطی مردم و مسئولان، مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی به شمار می روند. امیری خاطرنشان کرد: اهمیت و نقش
تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی و قضایی شاهرود در برطرف کردن موانع تولید
تولید می شود. فخری با بیان اینکه سیمان شاهرود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با تلاش مسوولان این شرکت پیگیری هایی برای صادرات این محصول به کشور های حوزه خلیج فارس انجام شده است. به گفته فرماندار شاهرود اراده خوبی در دستگاه اجرایی و قضایی شهرستان برای برطرف کردن موانع تولید در سال "جهش تولید"به وجود آمده است. وی به بازدید ها و بررسی مشکلات واحد های تولیدی درهفته
کشف 680 کیلوگرم مواد مخدر در 2 ماه/رشد 7 درصدی کشفیات در لارستان
وارد بشویم و آن را مدیریت کنیم؛ افزود: مواد مخدر موضوعی کاملا همگانی است که بایستی با حضور تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان و با همکاری تعامل مردم این معضل حل شود. وی با اشاره به اینکه همه ی موارد اعتیاد، ناشی از بیکاری و یا مشکل معیشتی نیست؛ تصریح کرد: مواد مخدر و اعتیاد ممکن است بخاطر تنوع طلبی و زیاده خواهی های خود فرد باشد. فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: برای مقابله با
مسوولان روابط عمومی باید دریای صبر باشند
عنوان کرد: نیاز است که شهرستان شازند از جهات مختلف بهتره دیده شده و شناسانده شود و این موضوع کمک و همراهی همه دستگاه ها به ویژه رسانه را می طلبد. عرب خاطرنشان کرد: دستگاه ها و ادارات و به ویژه روابط عمومی ها باید ارتباط تنگاتنگ و حمایت بیشتری از رسانه در شهرستان داشته باشند تا با تعامل و همدلی به رشد و پویایی هرچه بیشتر شهرستان کمک کنیم.
قدردانی از زحمات روابط عمومی های دستگاه اجرایی شهرستان حاجی آباد
توانمند و با ذکاوت در عرصه روابط عمومی و ایجاد شفافیت می تواند سربلندی نظام را در بین دشمنان به منسه ظهور برساند. فرماندار حاجی آباد افزود: هدف همه دستگاه های اجرایی ایجاد رضایتمندی است و عملکرد دستگاه ها در مدیریت بحران ها خوب ارزیابی می شود هر چند که نمی توان رضایت صد در درصد را ایجاد کرد. وی با اشاره به مشارکت 65 درصدی مردم شهرستان در انتخابات اخیر ،حضور و شور مردم در پای صندوق
50 درصد اعتبارات سال مالی 98 تخصیص یافته است
رضا قاسم زاده با بیان اینکه 50 درصد اعتبارات سال مالی 98 تخصیص یافته است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با توجه به تخصیص بخشی از اعتبارات در پایان سال گذشته، جذب کامل انجام نشده و دستگاه ها موظف شده اند در صورت ناتوانی در جذب، این موارد را اعلام کنند. معاون امور عمرانی فرماندار فاروج گفت: جا به جایی اعتبارات برای برگشت نخوردن آن انجام می شود تا دستگاه هایی که توانایی جذب
ضعف عملیاتی در روابط عمومی های قروه/انتقاد از نداشتن اختیار عمل
اینکه روابط عمومی مدافع آبروی سازمان است و باید عملکرد سازمان را بیان کند، بر نشر اخبار از طریق رسانه های رسمی و معتبر ارتباط جمعی تأکید کرد. عبدی همکاری و تعامل با سمن ها و گروه های مرجع و نخبگان و خبرنگاران و احزاب را مهم و ضروری دانست. ارتقای فرآیندهای اداری بیشتر مردم از حوزه روابط عمومی و وظایفی که دارد مطلع نیستند و همین یکی دیگر از دلایل ضعف روابط عمومی ها است
ساداتی: سامانه شاد، ظرفیت بالای نرم افزاری کشور را نمایان کرد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در دیدار با صادق صادقپور، رئیس آموزش و پرورش منطقه یک تهران (شمیرانات) بیان داشت: برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان به خوبی اهمیت آموزش را برای ما یادآور می شود. وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش، عهده دار وظیفه مهمی یعنی تربیت آینده سازان کشور است. لذا باید در سخت ترین شرایط نیز راهکارهای اجرایی برای جلوگیری
انتقاد فرماندار فاروج از بده بستان روابط عمومی ها با رسانه های مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - || فرماندار فاروج گفت: رشد قارچ گونه کانال ها در فضای مجازی و نشر محتوای نادرست، ناشی از ضعف حوزه روابط عمومی ها در ارائه خدمات و فعالیت ها به مجاری مجاز رسانه ای و اطلاع رسانی است. مسعود صادق تیتکانلو، دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی این شهرستان با انتقاد از بده بستان روابط عمومی ها با رسانه های مجازی اظهار داشت: حتی پاسخگویی به مسائل مطرح
فرماندار پیشوا: روابط عمومی ها باید ابتکار عمل داشته باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - || حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با اعضای هیات رییسه شورای روابط عمومی ها اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی ها موتور محرکه روابط عمومی ادارات است و از اعضای این شورا انتظارات و توقع بیشتری داریم اقدامات و خدمات دولت باید به درستی اطلاع رسانی شود و هرگونه ضعف در این حوزه عملکرد دستگاه ها را تحت الشعاع قرار می دهد باید جایگاه مشورتی روابط
برخی خلاء های قانونی مبارزه با مواد مخدر را سخت کرده است
/> فرماندار فاروج نیز با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودرو مناسب برای انجام فعالیت هایش ندارد، گفت: این کمبود در روند فعالیت های این ستاد مشکل ایجاد می کند که امسال 1.5 میلیارد ریال اعتبار برای نیروی انتظامی فاروج، برای رفع این مشکل پیش بینی شده است. مرکز شهرستان فاروج، به عنوان دروازه شرقی خراسان شمالی از سمت خراسان رضوی، در 90 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
فرماندار چابهار: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی ایران دارند
اخبار و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آنگونه که شایسته است، اطلاع رسانی کنند. فرماندار شهرستان چابهار با قدردانی از تلاش های روابط عمومی ادارات و اهدای لوح سپاس به مدیران روابط عمومی ها، به تعامل بیشتر مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ها و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: هدف ما پیشرفت، ایجاد امنیت و رفاه جامعه است و تمامی دستگاه ها به دنبال ارائه خدمات مطلوب و در خور به شهروندان هستند
ضرورت حمایت افراد بهبود یافته از اعتیاد توسط اجتماع
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛امان اله خدمتگزار صبح امروز در جلسه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه یکی از مهم ترین معضلات شهرستان خوشاب تعداد معتادان شهرستان است اظهارداشت: برای جلوگیری از بازگشت افراد بهبود یافته به چرخه اعتیاد نیازمند هماهنگی و حمایت دستگاه های اجتماعی شهرستان هستیم. فرماندار خوشاب ادامه داد:هم افزایی دستگاه ها باید به
برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فریدونشهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری ...
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست آقای صفری فرماندار و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید . آقای صفری در این جلسه با اشاره به آسیب های فردی و اجتماعی مصرف مواد مخدر در جامعه یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی یک کشور را داشتن جوانان و نوجوانان سالم به عنوان موتور محرکه رشد و توسعه عنوان کرد و لزوم برنامه ریزی
تمهیدات ترافیکی در تعطیلات عید فطر در زرند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلسه شورای ترافیک شهرستان با محوریت سفر های تعطیلات عید سعید فطر و انجام برنامه ریزی لازم در راستای کاهش تعداد تلفات و تصادفات رانندگی احتمالی در ایام پایانی ماه مبارک رمضان در محور های مواصلاتی، با حضور بخشداران، شهرداران، روسای پلیس راه و راهور و دیگر اعضاء به ریاست علی صادق زاده فرماندار برگزار شد. صادق زاده فرماندار
بانک ها از تملک کارخانه های تولیدی اسدآباد خودداری کنند
بازگردند کمااینکه مجموعه ای را که قادر به ایجاد اشتغال است را باید کمک کنیم. فرماندار اسدآباد با تأکید بر اینکه تمام توان و ظرفیت شهرستان اسدآباد مصمم است کارخانه هایی که توسط بانک ها تملک شده به کمک مالکان کارخانه ها و یا سرمایه گذار جدید به چرخه تولید بازگرداند، اضافه کرد: تا پایان اردیبهشت ماه بانک های شهرستان باید لیست کارخانه های تولیدی تملک شده را برای پیگیری رفع مشکلات و بازگشت به چرخه
کوهدشت در کانون حریق لرستان؛ مهار جنگل های صعب العبور با تجهیزات معیوب
وسیعی از اراضی ملی این شهرستان در سال های گذشته طعمه حریق شده است. نعمتی با تأکید به ضرورت فرهنگ سازی برای اطفای حریق مراتع گفت: همه دستگاه های فرهنگی، اصحاب رسانه، تشکل های زیست محیطی و اقشار مختلف مردم باید پای کار بیایند و مانع حریق در جنگل های کوهدشت شوند. مناطق صعب العبور نیاز به بالگرد دارد فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه مناطق بحرانی این شهرستان صعب العبور
گلایه های بهداشتی، درمانی فرماندار شهرستان اشکذر
به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه زیرساخت های درمانی شهرستان اشکذر جهت ارائه خدمات به مردم مناسب نیست، گفت: مشکلات زیرساختی در حوزه درمان این شهرستان وجود دارد که متولیان حوزه سلامت استان باید برای حل این مشکلات و برآورده
شهر پویا ؛ نیازمند ا رتباط سازنده فرماندار،با دیگر دستگاه های شهرستان است
بالندگی جامعه شهری را، ارتباط دوسویه فرماندار با دیگر گروه های شهری دانست و خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پویا، نیازمند تعامل سازنده این مقام دولتی، با دیگر نهادهای مردمی، در راستای ترفیع زیرساختها و راهبردهای مناسب است. حجت الاسلام حسینی،نیاز امروز شهرستان ملارد را استقرار دستگاه های خدمات رسان در سایت اداری عنوان کرد و از فرماندار خواست تا مجموعه استانداری به این مهم ،توجه بیشتر داشته باشند.
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس و شیراز تجلیل شدند
افزود: باید به میزان کارکرد دستگاه ها اطلاع رسانی نیز انجام شود و در این خصوص تحلیل دستاوردها از خود خبر مهمتر است. رحمیی با تجلیل از فعالیت های روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید اظهار امیدواری کرد: از همه ظرفیت ها برای معرفی خدمات دولت و نظام بهره گیری شود. براساس این گزارش، امروز در جلسه ای دیگر نیز فرماندار شیراز در جمع اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط
سندتحول بنیادین چشم انداز روشنی برای تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی گشوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد و با اشاره به حضور در همه مناطق استان بازدید های میدانی را لازمه ی شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق دانست و ابرازامیدواری کرد با همدلی و حمایت های ائمه جمعه؛فرمانداران و دیگر مسئولین محترم بتوانیم منشا تحولات مثبتی در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در مناطق کمتر برخوردار استان باشیم. حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه شهرستان آبدانان نیز طی سخنانی با تبریک به مدیرکل