سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۳۳

محرومیت زدایی از اندیکا در گرو عزم جدی مدیران استانی

فرماندار اندیکا گفت : با گذشت بیش از هشت ماه از معرفی شهرستان اندیکا به عنوان محروم ترین شهرستان خوزستان و تدوین سند چشم انداز توسعه، برخی دستگاه هایی اجرایی آن چنان که باید با جدیت پای کار نیامده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)